Kerna Berlian Teman Baik Wanita *-*

Bersempena dengan Festival Berlian Habib 2014, Habin telah memperkenalkan koleksi terbarBerlian Habib "Shoot for the Stars". Pelancaran dilakukan oleh Dato’ Meer Habib, Managing Director Habib Jewels Sdn Bhd di BSC II. 

Untuk pengetahuan uollls"
"The theme ‘Shoot For The Stars’ is an expression of setting a high target, and in the context of HABIB Diamond Fest 2014, an exhortation to go for the best – a HABIB diamond jewellery. For those who has always wanted to own a diamond jewellery will be thrilled and spoilt with choices and selections of HABIB diamond jewellery during the month-long event with various activities being held nationwide."

Saya percaya ada kalangan wanita yang begitu ingin memiliki berlian sebagai salah satu koleksi peribadi. Ini kerana berlian begitu sinonim sebagai teman wanita dari dulu sehingga kini. Apatah lagi rekaannya mendapat sokongan sepenuhnya dari jenama dalam perniagaan emas tersohor HABIB JEWELS. 

Dengan adanya Pesta Berlian setiap tahun pihak Habib berharap dapat membantu pihak pelanggan membuat keputusan bijak tentang pemilihan pembeliaan berlian. Samada untuk dibuat koleksi peribadi mahupun sebagai satu pelaburan.

Antara koleksi "Shoot for the Stars" yang menarik perhatian mata saya...

Subang berkilauan ini...
Cincin yang memukau mata..
Rantai tangan yang begitu halus perincian taburan berliannya....

Sepanjang majlis pelancaran, beberapa model telah menggayakan koleksi dari Hearts On FireÃ’  

Cantik dan impresif , sesuai digayakan di sebarang majlis esklusif





Barisan model bersama Dato’ Meer Habib Ilaria Lanzoni, Director of Design di Hearts on FireÃ’ - The World’s Most Perfectly Cut DiamondÃ’, jenama barang kemas yang melantik HABIB sebagai pengedar tunggal di Malaysia.

psssssst: hadiah lucky draw my fren blogger Taty  loket berlian plus subang mutiara cenderahati utk semua blogger
Besssh wooo
Cantik menawan berlian rupawan,
Di pakai berseri-seri tampil bergemerlapan,
Wanita dan berlian perumpamaan tidak lapuk dek hujan,
Dulu dan kini sentiasa menjadi ingatan :)

Pesta Berlian 2014 berlangsung dari 1 April 2014 sehingga 30 April 2014, yang menawarkan diskaun sehingga 70% bagi pembeliaan barangan kemas berlian dan permata. Pelanggan juga dijemput untuk ke pusat pameran dan jualan Habib di legar Utama Bangsar Village II bermula dari 3-13 April 2014 dan juga outlet di Alamnda sempena dengan relokasi bermula dari hari ini sehingga 22 April 2014. Dan juga tawaran dibuka di semua cawangan Habib di seluruh Malaysia. Beshh weh!!

Kerna Berlian Teman Baik Wanita *-* Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on April 04, 2014 Rating: 5

4 comments:

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.