Shopping Memang Terapi Lepas Tu Jawab Kuiz Dapat Voucher Lagi Hepi!

Ahad lepas, kitaorang beraya di i0i mall. Saja lama tak ke sini tu yang Dedet ajak terjah sambil jumpa best fren forever Dedet, Cik Keirul. Saya rasa seumur hidup saya 2 kali jer pernah datang i0i Mall ni. Best gak Mall ni, kat sini say adah tahu satu kedai yang menjual pakaian beragam kanak-kanak dengan harga sangat murah.

Banyak jualan selepas raya hokeh. Kunun2 stress tapi dalam hati bukan main kembangnya duk ngintai barang-barang jualan.Kunun2 nak cuci mata tapi sempat rembat barangan satu, dua, tiga...erkkk lebih dari lima barangan sebenarnya. hik hik hik.
Sejak banyak sangat kes kena ganggu dan merogol di shopping mall, i0i Mall ni tak ketinggalan jugalah menyertai sama menaikkan taraf keselamatanm untuk pengunjung perempuan bershopping di situ. Siap tawarkan "bodyguard" untuk ke kereta :) Tukang bawa beg plastik berbelanja boleh jugakkan ni, hahahahaha.
Ini adalah sebahagian daripada yang dibelanja. Dedet kompius dengan saya sebab rembat 2 tali pinggang rugged yang cam tak sesuai dengan usia muda remaja ini (hik hik). Saya sebenarnya verangan2, saya ada beli maxi dress - 3 dah semuanya dari PopLook. Cantik dan padan cuma saya kadang2 tak berapa selesa di bahagian dada yang mengikut bentuk sangat. So bila ada baju net yang pendek seperti diatas boleh disarungkan dengan maxi saya dan tali pinggang tu adalah aksesori tambahan. Kalau ada rantai panjang lagi chantek! Errrrrrrkkkk Murah jerpun harga tali pinggang tu untuk 2, harganya RM15 jenama subzero :)
Masa nak balik, lalu lagi kat jualan murah Reject Shop di ruang legar bawah berhadapan Jusco. Ternampak ada lelaki pegang mic terus jer saya berjalan pantas ke pentas. Ada sesi "Q & A", dengan bersemangat jawab soalan dapat voucher yang boleh digunakan dimana-mana Reject shop sebanyak 20 hengget. Saper nak kasi voucher free2 kan, hik hik. Lepaslah duit minyak dan parking datang ke situ. Duit berbelanja secara tak sengaja ikut nafsu, errrrrkkk...at least murah der :)
Shopping Memang Terapi Lepas Tu Jawab Kuiz Dapat Voucher Lagi Hepi! Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on September 04, 2012 Rating: 5

5 comments:

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.