Kenduri Kahwin - Trend & Tema Terkini

Saya tak pasti apakah tema perkahwinan yang menjadi trend untuk tahun ini. Apa yang saya perhatikan warna-warna seperti merah antara yang menjadi feveret, mungkin sebab merah sering dikaitkan dengan warna "HATI". Hmmm... Baru2 ni saya sempat meraikan majlis perkahwinan anak rakan sekerja saya "Madam Saayah" di Dewan Pusat Asasi UIA PJ. Tema untuk majlis ini PINK kaler, I like :)
Pengantin yang comey jer. Gambar tergelap sikit al-maklumlah kamera kecik dan murah mana nak sama dengan mutu gambar dari DLSR, huhu.
Dan saya perasan, dekorasi seperti sangkar jugak antara feveret hiasan dalam majlis perkahwinan. Kalau budget lebih, boleh ditokok dengan bunga hidup/segar (jenis yang bukan plastik) sekali.
My Yana dan My Amani yang memakai warna pink dan putih so memang padan sangatlah dengan warna tema majlis ni :) Saya lak berbaju hijau, wahahaha. So memang datang ke majlis ni satu keluarga tak sedondon kaler.
Ni lak tarzan mana yang sesat kat pokok luar dewan.
Ole2 dan souvenir untuk tetamu. Hmmm jarang benar dah orang kasi telur pindang. Selalunya dapat kek, buah-buahan dan gula2. Rindulah pada teloq rebus, dapat banyak2 esok leh buat sambal telur :p

P/s: My adik nak kahwin tapi still konpius tema apa yang dier plan. Cam kasi kain kat saya suh buat baju kalernya meriah~warna-warni. Tema pelangi kot, hahahah.


Kenduri Kahwin - Trend & Tema Terkini Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on July 19, 2011 Rating: 5

7 comments:

  1. betul tue,,
    trend sekrang ada sangkar.
    pastu dapat kek camtue..
    hihi.

    ReplyDelete
  2. pastu trend skang
    kusi seme panjang2 ehee

    ReplyDelete
  3. ayu betul tu sekarang ni dah macam2 trend dah, lagi banyak kene belanje, sekarang ni dah siap ade pre wedding video shootlah, gambar prewedding lah, kalau pelamin banyak yang gune lampu2 macam lampu ikea tu...

    but... i love red, mira kawin pun red yang merah menyala :D

    ReplyDelete
  4. eb suker trend yg guna beskal. cantek :)

    ReplyDelete
  5. pink colorla.. ila dulu kawin warna emas , nikah hijau..

    ReplyDelete

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.