Gila Gadgets Semenyih Dibuka Secara Rasmi Pada April 2023

Gila Gadgets Semenyih Dibuka Secara Rasmi Pada April 2023- Berita baik buat warga Semenyih dan yang berdekatan seperti Kajang dan Bangi. Jika korang ada masalah telefon mahupun laptop. Bolehlah ke Gila Gadgets Semenyih yang secara rasminya telahpun dibuka pada bulan April 2023.



Alamat Gila Gadgets Semenyih:
Gila Gadgets Semenyih
No 8 Tingkat bawah,
Jln TPS 1/4,
Taman Pelangi,
43500 Semenyih,
Selangor
019-5800531







Outlet Gila Gadgets yang terbaru ini terletak bersebelahan dengan Lotus Semenyih, sebaris dengan pelbagai dengan kedai makanan segera yang popular Marrybrown. Parkir memang tidak ada masalah ya!


Seperti outlet Gila Gadgets yang lain, outlet di Semenyih juga menawarkan pelbagai aksesori telefon dan komputer. Ada begitu banyak pilihan aksesori berbeza saiz, rekaan dan jenama yang ditawarkan pada harga cukup berpatutan.

Gila Gadgets Semenyih turut menawarkan servis membaiki telefon dan laptop. Servis yang ditawarkan cukup pantas, murah dan paling penting alatan gantian yang digunakan semua ori.Untuk pembaikan atau penggantian mudah (minor) boleh siap dibaiki dalam tempoh 30 minit bahkan kurang dari tempoh itu. Jadi kita tidak perlu menunggu lama. Pembaikan juga akan dilakukan di hadapan pelanggan (face2face), jadi ianya sangat transparent ya!
Di Gila Gadgets Semenyih bukan sahaja boleh membaiki android bahkan tehnichian Gila Gadgets juga boleh membaiki produk dari Apple. Kebiasannya pelanggan akan berbincang dan mendapatkan dahulu cadangan apa yang perlu dibaiki dari pihak Gila Gadgets Semenyih sebelum pembaikan dilakukan. Dan pemeriksaan terhadap gadget adalah PERCUMA.



Dibuka setiap hari dari jam 10 pagi hingga 9 malam. Nak datang ke sini bolehlah google Gila Gadgets Semenyih okie!


Ikuti i sosial media Gila Gadgest Semenyih untuk mendapatkan info dan promosi terkini :

Jemput datang ke Gila Gadgets Semenyih :-)

Gila Gadgets Semenyih Dibuka Secara Rasmi Pada April 2023 Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on May 03, 2023 Rating: 5

1 comment:

  1. semenyih always remind me of nottingham uni but this one msia campus lah ;)

    ReplyDelete

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.