F&N Melancarkan Kempen “Biar Ori, Baru Sempoi”

F&N Melancarkan Kempen “Biar Ori, Baru Sempoi” -Peminat Teh Tarik pasti teruja dengan pengenalan kepada teh tarik berbuih halus yang telah meniadi kegemaran masyarakat Malaysia sejak sekian lamanya. Namun begitu, disebabkan gaya hidup yang semakin sibuk, agak sukar untuk masyarakat Malaysia terutamanya generasi muda untuk duduk dan menikmati secawan teh tarik.


Bagi mengatasi masalah ini, F&N Beverages Marketing Sdn Bhd, salah satu pengeluar dan pengedar minuman terbesar telah melancarkan F&N Teh Tarik dalam bentuk on-the-go yang mudah untuk dibawa ke mana-mana sahaja. Ianya telah mula diperkenalkan pada April 2020.


Dalam kempen terbaru "Biar Ori, Baru Sempoi” akan menampilkan video dan lagu tema baharu yang disampaikan secara eksklusif oleh penyanyi dan rapper terkenal tempatan, MK K-Clique


Kempen F&N Teh Tarik baharu in bertujuan untuk menarik perhatian generasi muda Malaysia dengan cara yang ceria lagi bertenaga dan mengujakan. la juga membolehkan generasi ini dapat menikmati Teh Tarik kegemaran pada bila-bila masa, tidak kira di mana sahaja berada.

F&N Teh Tarik ORI yang dibru menggunakan krimer pekat manis F& dan teh asli memberikan Teh Tarik sejuk dengan rasa mantap dan asli. Apa yang pasti keseronokan menikmatinya selepas sehari bekerja ataupun semasa bersantai bersama dengan kawan-kawan. 


Hadir dalam 2 variasi - ORI dan Kurang Manis yang kita boleh nikmati samada dari botol ataupun tin. 

F&N Teh Tarik yang dikeluarkan pada awalnya semasa kemuncak pandemik pada 2020, dicipta untuk mereka lang merindukan 'rasa teh tarik mamak' sebenar. Bagi meneruskan momentum dengan generasi muda lalaysia, kami melancarkan kempen baru ini yang melambangkan rasa asli adalah yang terbaik dan emastikan F&N Teh Tarik tersedia dan mudah didapati dan dinikmati oleh semua orang pada bila-bila masa, lak kira di mana sahaja,
kata Tiffany Tan, Ketua Bahagian Pemasaran Jenama Tenusu, F&N Dairies, F&N Beverages Marketing Sdn Bhd.


Berpegang teguh pada komitmen untuk menawarkan minuman teh tarik padu kepada masyarakat Malaysia tidak kira di mana mereka berada, kempen ini juga akan menempatkan mesin layan diri yang unik di kawasan transit utama di Malaysia bagi membolehkan orang ramai mendapatkan Teh Tarik Ori secara PERCUMA selama sebulan.


Oh ya!  F&N Teh Tarik ORI dan Kurang Manis juga akan dilancarkan di Malaysia Timur bermula bulan Mei sebagai usaha untuk meluaskan penawaran F&N Teh Tarik kepada semua masyarakat Malaysia.


Untuk info lanjut mengenai F& N Teh Tarik, sila layari www.fn.com.my ataupun laman sosial @fnndairies di facebook dan juga instagram.

F&N Melancarkan Kempen “Biar Ori, Baru Sempoi” Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on May 02, 2023 Rating: 5

7 comments:

  1. I memang suka Teh Tarik. Pasti akan try yang ini, especially kalau masa long driving journey.

    ReplyDelete
  2. Yeah! i like their Teh Tarik Ori too, sedap and smooth plus now boleh minum kat mana mana

    ReplyDelete
  3. Ohh wowo.... teh tarik is my all time fav, so now with kurang Manis, lagi my fav. Cheers SiennyLovesDrawing

    ReplyDelete
  4. Bagus la ada yang kurang manis, sure ni akan jadi my fav grab n go beverage ni… tak sabar nak try this la

    ReplyDelete
  5. Nice. Ada yang kurang manis nie, maka boleh la terus menikmati minuman kegemaran rakyat malaysia kan

    ReplyDelete
  6. good job to F&N for the new teh tarik launch! Want to give it a try soon

    ReplyDelete

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.