Warung Kak Ma Kelate

Aku ni jenis kalau pergi mana-mana jarang nak terjah kedai yang dah sedia viral. Sebab kekadang viral jer lebih. Tapi rasanya agak hauk. Tapi bila along aku rekomen warung ni, memang kitaorang tanpa fikir banyak kali terus nak cuba masakan Kak Ma.

Warung Kak Ma ni popular dikalangan masyarakat setempat. Faktor utama sebab keenakan masakan yang ditawarkan. Dan ada banyak pilihan. Tapi kalau dari segi harga, aku rasa biasa jer, takdelah murah sangat ataupun mahal.

Kat Kelantan, masakan berlauk dengan nasi panas tu biasa. Jenis lauk bergulai pulak tu.

Ni gulai serati (itik)

Rasanya ni gulai ayam

Ada auam bakar, daging dan kambing bakar

Nasi berlauk daging bakar. Sedap cuma lupa nak minta lebih sambal.

Sup tulang kat sini mmg ramai yang.order. Set dengan nasi RM10.

Kalau korang kelik kelate, bolehlah datang Warung Kak Ma di Padang Layang Kota Bharu.

Bereh!
Warung Kak Ma Kelate Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on February 24, 2022 Rating: 5

No comments:

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.