Jom Dapatkan Produk Pokka Untuk Minuman Ketika Bersahur dan Berbuka

Pastinya bulan ramadhan sangat dinantikan semua masyarakat Islam khususnya. Pada bulan ini adalah bulan merebut ganjaran pahala dengan berpuasa, membayar zakat dan sebagainya. Menyentuh tentang puasa, saya pasti ramai dikalangan kita akan teruja untuk menyediakan persiapan hidangan berbuka dan bersahur.

Dan antara minuman yang kita boleh sediakan untuk keluarga tentulah minuman dari Pokka. Selain daripada air bersusu seperti mangga susu, pisang susu, tembikai susu, terdapat juga minuman yang menyegarkan seperti teh lemon, kopi susu, cappucino dan banyak lagi.

Dan sebenarnya Pokka ada membuat jualan bergerak di lokasi-lokasi tertentu di Lembah Klang sepanjang bulan ramadhan ini. Harga jualan untuk produk ini jauh lebih murah di pasaran tau! 

Setiap pembelanjaan RM20, membolehkan korang menyertai Spin and Win dan berpeluang memenangi banyak lagi hadiah menarik. Antara hadiahnya adalah bekas makanan kedap panas. Memang berbaloi!*Sehingga stok masih ada ya :-)





Sila semak jadual booth Pokka yang akan dibuka di kawasan tertentu sepanjang bulan ramadhan ini. Maklumat lanjut sila layari https://www.facebook.com/pokka.my/

Jangan lupa beli, hadiah menarik menanti ;-)
Jom Dapatkan Produk Pokka Untuk Minuman Ketika Bersahur dan Berbuka Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on May 06, 2019 Rating: 5

1 comment:

  1. Tak pernah cuba lagi yang perasa buah ni. Selalunya Haida beli yang kopi je.

    ReplyDelete

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.