Jom Hantar Beg Kulit Korang Ke Leather Love Spa!

Saya selalu mencari-cari pusat spa khas yang boleh memberi servis membersihkan beg kulit sehingga kelihatan seperti baru. Al-maklumla beg kulit antara baranagan peribadi yang sentiasa kita sayang bukan hanya kerana harganya agak mahal tetapi ianya memberikan nilai sentimental yang cukup bermakna.

Jadi saya perlu mencari spa terbaik yang boelh meberikan servis tip-top dalam penjagaan beg kulit yang saya ada. Sekurang-kurangnya koleksi beg kulit saya bertahan lama dan  sentiasa kelihatan baru serta bergaya.

Produk yang digunakan di Leather Love Spa ini adalah antara yang terbaik. Ianya memang produk khas yang dapat membersihkan dan melindungi produk kulit daripada kotoran persekitaran yang tidak diingini.

Dan apabila kita melihat jenis produk yang digunakan barangan kulit di sini, memang kita yakin dengan servis yang diberikan. Ini kerana Leather Love mempunyai banyak pilihan produk pembersihan dan penjagaan yang perlu digunakan mengikut jenis kulit bag yang dihantar untuk servis.


Sekarang Leather Love Spa menawarkan harga promosi cukup menarik. Iaitu RM99 sahaja daripada harga asal iaitu RM180. Namun tawaran ini adalah untuk tempoh yang terhad sahaja tau!

Yang bestnya lagi kalau korang tak sempat nak ke Leather Love Spa yang terletak di Publika. Korang boleh hubungi Leather Love Spa untuk servis pengambilan penghantaran. Ini kerana spa bag ini turut menyediakan servis pick up & delivery 🚚 yerp!
.
Hubungi ke talian:-
☎️ 012-2217094
atau
☎️ 016-6223138
Bagi temujanji penghantaran beg ke 'Leather Love Spa' hari ini.
.
*NJB INNARI SDN BHD*
Unit A2-UG1-05, Solaris Dutamas (Publika), No.1, Jalan Dutamas 1
50480 Kuala Lumpur
Malaysia
Jom Hantar Beg Kulit Korang Ke Leather Love Spa! Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on May 28, 2019 Rating: 5

No comments:

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.