Shake ITZ Dulu Baru Boleh Selfie :-)


Shake ITZ  Dulu Baru Boleh Selfie :-)

Rasanya semua orang inginkan lebih berpenampilan, ada personaliti yang menarik dan pelbagai lagi. Bagi saya sendiri, memang say adah aim untuk capai sekurang-kurang dalam masa 3 bulan ini. 

Antaranya:-
✔Lebih kurus, wajah lebih berseri-seri
✔Hilangkan perut buncit (sebab selalu kena kutuk dengan suami, hahaha)
✔Kecilkan sedikit saiz lengan dan peha (nampak sado sangat, hukhuk)
✔Melawaskan lagi masalah pembuangan air dan besar.


Dan masalahnya saya ni jenis sangat cerewet dari segi rasa kalau menikmati apa jenis air minuman, makanan dan sebagainya. Sebab saya jenis takut makan ubat (paling patang kalau rasa pahit). Jadi apabila saya diperkenalkan dengan seseorang produk Shake ITZ yang dihasilkan daripada salah satu ramuan utamanya iaitu buah epal hijau. Saya terus jadi teruja nak mencuba :-)

Untuk pengetahuan korang, minuman Shake ITZ dihasilkan daripada pelbagai ramuan hebat. Antaranya seperti Gluthathione, Vitamin C, Apple Stemcell, ekstrak Teh Hijau, Garcinia Cambogia, biji Kopi Hijau, Vitamin E, Fenugreek dan Sucrose. 

Untuk pengetahuan korang fenugreek iaitu halba. Kebaikan halba ini memang ramai yang tahu. Kalau dari segi masakan ianya juga memberikan rasa yang sedap dan aroma yang hebat. Halba juga dikatakan mampu mencegah kita mudah terhidrat, menghapuskan kolestrol yang tidak diperlukan oleh badan, memberi tenaga dan bagus untuk merek ayang mempunyai masalah diabetis.

Epal hijau antara buahan yang mempunyai vitamin C. Antara kelebihan epal hijau ianya dapat membantu menurunkan tekanan darah tinggi. dapat memastikan aliran darah dalam badan sentiasa lancar serta membantu menurunkan kadar kolesterol dalam badan. Justeru itu, ini akan dapat memastikan penyakit berkaitan jantung dapat dihindari. Khasiat daripada epal hijau dapat menjadikan kulit lebih cantik dan berseri-seri.

Didatangkan didalam sachet yang sangat praktikal, mudah untuk dibawa ke mana sahaja. 

Dan cara penyediaan juga sangat mudah. Kita boleh menikmatinya samada bersama air suam mahupun air sejuk.

Hanya buka/koyak pek sachet di bahagian atas. Masukkan serbuk didalam shaker. Kalau nak letak dalam cawan pun boleh. Dan sebenarnya nak makan serbuk itu secara terus pun boleh. Sebab rasanya memang dah sedap. Ikut suka hati macam mana kita hendak menikmatinya.

 Shake-shake-shake-shake terus!!

 Memang sedap. Rasa macam minum air jus epal.

Kita nikmatinya hanya satu sachet sehari jer uolls. Banyak penjimatan ni :-)

Minum Shake ITZ kita tidak perlu menahan lapar untuk kurus. Ianya dapat membantu membakar lemak (kalestrol yang tidak diperlukan oleh badan). Paling best, kita akan terasa lebih bertenaga dan tidak mudah letih biarpun seharian jadual kita padat dengan tugasan.

sesachet sehari untuk kekal yakin diri!

Bagi saya sendiri yang sudah mencuba produk ini, saya dapati sebelum ni kalau bangun pagi saya sering rasa penat dan kurang puas tidur (mengantuk dan tidak bermaya). Tetapi setelah konsisten pengambilannya 3 hari berturut-turut rasa penat tu  memang dah tak ada. Badanpun macam rasa lebih ringgn . Ini mungkin juga kerana saya tidak lagi ada masalah penghadaman (buang air kecil dan besar tidak lawas) seperti sebelum ini.

Antara testimoni dari pengguna Shake ITZ..



So korang jom shake-shake-shake ITZ untuk lebih personaliti seperti yang diingini..

Harga satu kotan RM140 (Semenanjung) dan RM150 (Sabah/Sarawak)



#ShakeITZ 
#SelfieDrink 
#BMAREmpire 
#10shake 
#jomkurus

Shake ITZ Dulu Baru Boleh Selfie :-) Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on September 03, 2018 Rating: 5

19 comments:

  1. wah berapa sachets boleh nampak hasilnya, I nak cuba juga lah... tapi elok ke ambil supp untuk kurus ? takut berat buah pinggang ;(

    ReplyDelete
  2. wah kuruslah pas nie, jeles ahkak wokeh

    ReplyDelete
  3. Nak jugak try suplement ni. Sekarang ni badan asyik letih je. Nanti dah ada baby baru lagi lah letihnya.

    ReplyDelete
  4. Wah macam macam produk kurus kan skrg ni. Yang penting selamat digunakan. Tak sabar nak tengok kesannya. Jangan lupa share.

    ReplyDelete
  5. Makin letoplah lepas ni kak ayu.Jangan lupa minum banyak air taw :D

    ReplyDelete
  6. Berapa sachet dalam kotak tu? Makin meletups la Ayue pasni - dah makin banyak review produk kecantikan sekarang kan

    ReplyDelete
  7. nampak bagusnya.. let's shake and try it out.. great beauty product..

    ReplyDelete
  8. Nampaknya macam produk kesihatan yang amat berbaloi untuk semua mencuba. Saya tidak pernah mendengar tentang Fenugreek ini. Rupa-rupanya khasiatnya memang tinggi dan boleh menghapuskan kolesterol juga. Memang terbaik. :)

    ReplyDelete
  9. Sebab apa namanya selfie drink akak sebab setelah kurus minum minuman ini baru rasa yakin dan seronok nak selfie tanpa rasa malu dah nampak lebihan kat tubuh badan kita wakakakaka. Teori saya sahaja lah tapi dah start guna juga produk ni macam bagus...

    ReplyDelete
  10. sumber dari epal memang bagus untuk diet kak ayu.. wah makin cun lah kak ayu sebagai mommy blogger yang semakin kurus macam anak dara lepas ni.. hehe nak tanya so far kak ayu consume produk ni ada tak effect macam gedupan jantung laju selepas minum?

    ReplyDelete
  11. Nampak menarik ya produk nie Kak Ayu. Boleh naikkan keyakinan diri untuk bergambar. Yelah, kadang ada orang tak yakin utk berdepan dengan camera. Lepas nie confirm kalau ambil gmbr berkumpulan, dia yg paling depan and centre sekali

    ReplyDelete
  12. Tgk testimonial mmg mcm best je.. liez pun badan mcm dipam-pam.. so nak jugak cuba mana tahu boleb bantu sedikit sebanyak kan.. lagipun epal hijau mmg bagus utk yg nak lose weight..

    ReplyDelete
  13. so kena shake it dulu baru selfie,, jenuh tau setiap kali selfie kena buat macam tu .. tapikan produk nampak bagus boleh bantu turun berat badan lagi dengan makan buah epal

    ReplyDelete
  14. Sis dah amalkan..tak sabar rasanya nak kurus, nanti bolehlah confident bila nak be4selfie..skrg ni malas rasanya nk be4gambar..lemak2 kat dagu leher semua nampak

    ReplyDelete
  15. WAH ini bagus boleh slimkan badan!! i neeed this la!lepas ni boleh fit baju bodycon

    ReplyDelete
  16. wow, it seem a good result to control our weight. I need it to as I need to get rid of 5 kg. hate seeing the stubborn fat.

    ReplyDelete
  17. banyak kelebihan dan khasiat je dari produk Shake ITZ ni. Rasa tak sabar plak nak cuba nak tengok hasil kat badan sendiri.

    ReplyDelete
  18. mula tu takut tk jadi. tp dah minum rasa tau perut yg berlipat ni kecik skit. yeaaa

    ReplyDelete
  19. wah lepas nie jadi KOL yang slim melim ya Ayu kan....makin beauty gitu

    ReplyDelete

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.