Monster High 13 Wishes Movie Scream-iere Party!!

 13 December 2013, bertempat di e-curve, lebih daripada 200 peminat animasi bersiri Monster High telah berpeluang menghadiri esklusif parti sempenena dengan tayangan Monster High 13 Wishes Movie.

 Karakter seperti Clawdeen Wolf, Cleo De Nile, Lagoona Blue, Rochelle Goyle dan lain-lain sememangnya mempunyai pengikut tersendiri. Ini terutama anak-anak perempuan yang berusia seawal 3 tahun dan ke atas.

Pelbagai aktiviti yang dijalankan sepanjang acara. Antaranya melukis di tangan. Tatooo eh namanya. Tapi jenis lukisan tidak kekal, Kalau nak buang hanya cuci dengan air :)

See, pilihan gambar Amani...comey dengan ribbon macam Hello Kitty. Rasanya acara yang paling mendapat sambutan ialah "sesi Jawab dan Menang". Ini kerana hadiah yang ditawarkan merupakan koleksi figurine Monster High ni. So memang peminat fanatik akan beria-ia cuba mendapatkan hadiah yang ditawarkan.

 Kalau dah namanya parti, mestilah ada makan-makan.
Memang comey-comey kalau tengok cup cakes kat sini. Siyes RV dier memang sangat sedap..
 Burger dari smashies yang sangat sedap!!!!!!

 Kami juga diberi pas menonton dan voucher menonton sebelum masuk ke panggung..
 Bergambar dengan karekter Monster High.......

 Goodiesssssssssssssssssss.............

Monster High ini tentang sekumpulan remaja (monster) dengan pelbagai karektor terkenal. Contohnya seperti Draculaura (anak perempuan kepada Dracula), Clawdeen Wolf (Anak serigala jadian) dan lain-lain. Dengan pelbagai karektor dan kebolehan masing-masing. Hinggalah terdapatnya konflik dan menjadikan sekolah itu huru-hara. Namun atas persahabatan yang kukuh semua masalah dapat diatasi dengan baik sekali di pengakhiran cerita. 

Bagi saya, siri Monster High ini bagus kalau kita lihat dari sikap positif yang terdapat dalam karektor utama siri ini. Terutamanya sifat berani dan setia kawan.

So, uollls.....untuk  mendapat info lebih lanjut, gambar dan video ..boleh layari www.monsterhigh.com
Monster High 13 Wishes Movie Scream-iere Party!! Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on December 16, 2013 Rating: 5

2 comments:

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.