Kleenex, Mari Kita Kongsi Kelembutannya

Kleenex® Wall of Softness’ membawa kempen ‘Share the Softness’ ke tahap yang baru, memperluaskan kenyataan bahawa kita perlu memberi keutamaan kepada orang tersayang dengan berikrar untuk melakukan sesuatu yang baik untuk mereka, bukan sekadar berkata-kata tetapi komited untuk menunaikan janji kepada orang yang penting dalam kehidupan kita."

Yup sekarang ini berlangsungnya kempen ‘Kleenex® Share the Softness’ yang berlangsung dari 20 November 2013 hingga 15 Januari 2014. Kempen ini bertujuan mencapai 5,000 ikrar dan dengan pencapaian ini, Kleenex® akan memberi sumbangan wang tunai RM10,000 kepada kanak-kanak kurang bernasib baik dari Sekolah Fugee. Secara tidak langsung melalui kempen ini, rakyat Malaysia akan diingatkan untuk mempraktikkan sifat kelembutan dalam kehidupan sesama sendiri, Ini turut dirasai kanak-kanak yang memerlukan kelembutan di Sekolah Fugee, sebuah pertubuhan amal yang memberi pendidikan asas kepada kanak-kanak pelarian dari Somalia. 


Antara selebriti tempatan yang terlibat dengan kempen Kleenex® untuk menyebarkan mesej kelembutan. Selebriti ini telah melakukan ikrar-ikrar pertama mereka di ‘Kleenex® Wall of Softness’ adalah Deborah Henry, dermawan dan pejuang Hak Asasi Kanak-kanak World Vision, serta Sharifah Amani, pelakon pemenang anugerah.
Untuk pengetahuan uolls ya bagi menggalakkan perlakuan kelembutan, 500 peserta pertama yang berkunjung ke ‘Kleenex® Softness Store’ dan berikrar perlakuan kelembutan mereka akan membawa pulang tisu Kleenex® yang penuh kelembutan...  :)

See see...antara mereka yang telah berkongsi impian ...


So, marilah kita sertailah duta Kleenex®, Deborah Henry dan Sharifah Amani bersama-sama melakukan ikrar untuk mempraktikkan perlakuan kelembutan hari ini, bukan sahaja di ‘Kleenex® Wall of Softness’ dan ‘Kleenex® Softness Store’, tetapi juga boleh dilakukan di www.facebook.com/Kleenex.Malaysia

Untuk pengetahuan uollss, 100 pengikrar pertama setiap hari akan mendapat pek tisu Kleenex® secara percuma! Seterusnya, kongsi gambar anda dan berpeluang memenangi percutian bernilai RM3,000 serta wang saku berjumlah RM2,000! Beshnyaaaaa

Macam saya ni..meh-meh tengok camana nak join :)
1. Masuk FB, cari Kleenex Share The Softness apps. Pastikan anda semua dah LIKE Kleenex MY dulu ya :)
2. Nak tahu syarat2 dengan lebih lanjut boleh baca dari apps sini ya..

3. Kongsikan data personal anda. Mana tahu "pledge" yang dihantar memang terbai. So, senang penganjur nak hubungi uollls...
4. Serlahkan bakat anda..ececececec. Tulis dengan ikhlas tentang impian yang anda mahuykan untuk anda dan keluarga...
5. Masukkan gambar sekali (kalau ada). Lebih baik masukkan gambar untuk peluang yang cerah bergelar pemenang...

Banyak juga senarai ikrar saya di kepala...
Bersusun banyaknya..
Apa jua ikrarnya ternyata "Membahagiakan keluarga dengan cara kelembutan sentiasa menjadi impian saya"..Moga tgahun 2014 menjadikan saya seorang insan yang lebih baik, ibu dan isteri terbaik buat keluarga tercinta.

Dapatkan maklumat terkini tentang kempen terbaru serta lokasi ‘Kleenex® Wall of Softness’ dan ‘Kleenex® Softness Store’ melalui laman Facebook Kleenex® (www.facebook.com/Kleenex.Malaysia). 

Sila buat carian atau tag melalui #kleenexsoftness dalam instagram, facebook dan twitter anda untuk menyertai perjuangan Kleenex® Share the Softness hari ini. Untuk maklumat lanjut tentang Kleenex®, sila hubungi Talian Mesra Pelanggan Kimberly-Clark di 1-800-82-1188 (bebas tol) pada hari bekerja dari jam 9.00 ke 5.00 petang.  
Kleenex, Mari Kita Kongsi Kelembutannya Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on December 31, 2013 Rating: 5

2 comments:

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.