Seprise... Seprise... Besday Kek Untuk Uncle Pary!

Oh well...
Besday ni dah lama lepas...
Tapi cam biasa terhegeh2 baru nak naik post...
Ada dalam draft... alang2 dah ada kita UP kan jaaa...
So Pary Berri sila redhoooooooo jer ya...
Cam biasa, bila anak ramai ni yang bergunanya...
Pemeriah majlis! Buaahahahahah
So... anak2 saya berpakat2 ngan makcik depa (bini Pary dan Mak Sha) untuk buat seprise kat Pary.
Ala2... cam ada kezutan...
Tapi rasanya anak2 saya yang menggelabah lebih2...
Hahahahahahahahah...
Nyanyi sambil tengok kek hokeh!
Malu tengok muka besday boy!!
Apapun...
Selamat Hari Lahir buat Uncle Pary!!!
Moga panjang umur dan dimurahkan rezeki selalu...
Moga diberikan kesihatan yang baik dan ceria muda giteww...
Hadiah next year baru bagi ya, bereh!!!

Seprise... Seprise... Besday Kek Untuk Uncle Pary! Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on July 02, 2013 Rating: 5

3 comments:

Qashmere said...

Waaahh mesti seronok surprise bday tu

Mama Zharfan said...

i love surprise ;)

zety said...

kih3..zt mmg slalu kene surprise sbb sng sgt nk kene auta ;p

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.