Epic ~ Filem animasi yang menghiburkan!

Last minute plan, saya dapat 6 tix invitation untuk menonton preview filem animasi "Epic" GSC One Utama. Disebabkan tix ini tiada seat number, so memang rata-rata penonton berebut2 masuk bila lampu hijau dinyalakan menandakan hall tersebut telah dibuka. Sampaikan  penjaga pintu panggung tu dah tak koser tengok. Dia lepaskan jer.

Dalam panggung pun tidaklah penuh mana. Masing2 boleh mencari tempat duduk dengan mudah dan selesa.
Cerita ni mula2nya agak slow. Nampak macam biasa, tapi pertengahan cerita agak kelakar sikit dengan kemunculan "snail" dan juga "lintah". Dialog banyak yang kelakar bijak.

Tapi ending, memang balik pada normal cuma saya kesian kat hero filem ni. Hero tua dan juga hero muda. Nak tahu pasal apa? So uolls apa kata tonton sendiri? Kan saya bagi hint hint dah tak syok pulak.
Just nak beritahu, kalau uolls beli kombo 'C' dari GSC boleh beli klip Iron Man seperti di atas, one set RM2 jer. Murah dan cantek uoools... Hepi saya, sebab ini adalah2 satu souvenirs dari filem Iron Man yang saya dapat tahun ni :)

Pssssst: Sakit kepala saya hari ni, mata pulak bengkak. Ingat nak pergi jumpa doktor amik MC. Problem dengan template mark sheet yang tak settle2 lagi. Notes dan penulisan buku tak siap lagi. Kesian kat team leader. Ni belum paper research yang nak buat secara berjemaah. Student saya sakit dan pengsan dan dimasukkan Hospital Putrajaya, so sebagai penjaga kat sini saya kenalah amik berat. Macam-macam hal. Bila ada masalah dan stress rasa nak lari jauh-jauh jer :(

Epic ~ Filem animasi yang menghiburkan! Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on May 22, 2013 Rating: 5

3 comments:

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.