Sertai Cabaran Mega Huggies® Dry dan alami perbezaannya!

Cuti-cuti Malaysia hari ni semua ya...
Alang2 semuanya tak BZ meh baca entri pasal Huggies ni...
Terutama bagi mereka yang mempunyai anak-anak yang comel, bila pakai Huggies lagi comey!
Cabaran Mega Huggies® Dry menjemput ibu-ibu dari semua lapisan masyarakat untuk ‘lihat, cuba, percaya’ dan merasai dengan sendiri perbezaan Huggies® Dry baru. 
Si kecil mungkin kerap membuang air kecil, dan kadang2 buangnya sekali tapi kuantitinya agak banyak. Ibu yang prihatin sentiasa akan memastikan keadaan anak mereka sentiasa selesa. Bila diaper penuh dan bocor pula, menjadikan si kecil meragam tapi pabila menggunakan Huggies masalah ini pasti tidak akan berlaku, percayalaaaaaaaaaaaaaaahhhh...
Bila diuji dengan air panas pada diapers Huggies, didapati ianya cepat menyerap seperti biasa...
Memperkenalkan lapisan Cepat Kering baru untuk penyerapan  lebih baik, 100% penutup mudah-alih udara untuk 10x pengaliran udara yang lebih pantas dan penghalang kebocoran berganda untuk perlindungan yang lebih baik dari kebocoran tepi.
“Huggies® memahami jalinan emosi ibu dan bayi. Para ibu sentiasa inginkan penjagaan terbaik untuk Si Manja tersayang. Memandangkan Huggies® Dry kini didapati dalam saiz kecil dan untuk bayi baru lahir, ibu-ibu boleh memilih jenama lampin yang terbukti secara klinikal menghalang ruam lampin untuk bayi mereka sebaik sahaja mereka dilahirkan,” jelas Soo Woon Yee, Pengarah Pemasaran Kimberly-Clark Malaysia. “Kadang-kadang cara terbaik untuk melihat perbezaannya ialah dengan mencubanya sendiri dan inilah tujuan cabaran Mega Huggies® Dry.”   
Diapers Huggies juga diyakini mempunyai lapisan luar yang mengalirkan udara sehingga 10 kali lebih pantas. Sekaligus boleh mengelakkan si manja anda bebas dari ruam lampin!

So...............
Saya dengan gumbiranya mengajak semua ibu-ibu yang berkelapangan untuk bersama-sama menghadiri siri jelajah Huggies memperkenalkan produk baru mereka.

Huggies® Dry ter"baru" di roadshow Cabaran Mega Huggies® Dry, bermula dengan Batu Pahat Mall, Johor dari 17 – 19 Mei, Pusat Membeli-belah 1 Utama (High Street Concourse) dari 22 – 26 Mei, AEON Big Putrajaya dari 3 – 9 Jun, Sunshine Square Pulau Pinang dari 14 – 16 Jun dan Kota Bahru Mall dari 20 – 22 Jun 2013.

Di roadshow terdapat pelbagai aktiviti yang boleh dilakukan si kecil anda... dan anda juga ya...
Ada sudut bermain untuk kanak-kanak...
Sedang2 bermain tiba2 si kecil minta tukar diaper...
Ada bilik salinan lampin disediakan :)
Mudah dan selesa...

Dan banyak lagi............... aktiviti yang boleh dilakukan :)
Paling BEST!!!!!!!!...
Ada promosi diapers Huggies...
Harga memang murah daripada di pasaraya... Ahem harga promosi ya!
Pembeliaan RM30 ke atas, anda berpeluang membuat cabutan bertuah. Dan antara hadiahnya adalah seperti di atas. Untonglah saper yang dapat playmate itu ya!!! ya!!! ya!!!

Selain dari itu...

Para ibu juga boleh berkongsi pengalaman mereka menggunakan Huggies® Dry baru di laman Facebook Huggies® Malaysia kerana Huggies® Dry akan menemui ibu-ibu di mana jua melalui program mencuba di seluruh negara! Sertai Peraduan Pengguna Kebangsaan Huggies® Dry dari 6 Mei hingga 30 Jun dan berpeluang memenangi Hadiah Utama wang tunai sebanyak RM25,000, bekalan Huggies® Dry selama sebulan dan banyak lagi hadiah lain!   

Dapatkan maklumat lanjut tentang Huggies® Dry di www.huggies.com.my dan berita terkini melalui www.facebook.com/HuggiesMalaysia.

* Formula pengeringan dan pengaliran udara lampin Huggies® terbukti secara klinikal untuk bayi dan menepati kriteria untuk menghalang ruam lampin atau dermatitis.
Akin et al, Pediatric Dermatology, 2001.

Sertai Cabaran Mega Huggies® Dry dan alami perbezaannya! Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on May 24, 2013 Rating: 5

2 comments:

  1. ila dapat borang suh join contest.. by post.. ila pun naik confused organizer mana bagi.. ada sample huggies jugak.. insya allah kalau rajin join.. kena wat slogan kan?

    ReplyDelete
  2. me lom ada idea nak buat slogan huggies tu

    ReplyDelete

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.