Review Sudio T2 | Memperkenalkan Teknologi Audio Terbaik dan Terkini

Review Sudio T2 | Memperkenalkan Teknologi Audio Terbaik dan Terkini- Jenama Sudio tidak pernah menghampakan, sering hadir dengan tekonolgi terkini, elegan dan estetik pada rekaannya.Terbaru Sudio telah memperkenalkan siri terbarunya iaitu Sudio T2 dengan 4 warna menarik.




Antara warnanya seperti hitam, putih. sand dan juga jade. Bagi saya sendiri semua warnanya memang cantik sesuai untuk kegunaan samada untuk lelaki mahupun wamita.

Dan saya yelah memilih warna sand! Warna yang cukup lembut dan sesuai digayakan dengan apa jua pakaian dan acara. Tengok sekali dah jatuh cinta!


Sudio bukan sahaja popular kerana teknologi audionya yang terbaik. Bahkan Sudio juga memberi komitmen berterusan dalam menyokong kelestarian alam, salah satu caranya ialah dengan merekabentuk semula pembungkusannya iaitu 100% bebas bahan plastik. Ini kerana matlamat utama Sudio adalah untuk mencipta audio yang luar biasa dan pada masa yang sama menyokong alam persekitaran.


Apa yang best kita boleh guna Sudio T2 pada tempoh yang agak lama. Kita tidak perlu sentiasa cas. Sangat praktikal untuk dibawa ke mana sahaja hatta jika melancong sekalipun. Ini kerana ianya bertahan sehingga 35 jam jangka hayat biarpun baterinya hanya memerlukan 7.5 jam tempoh pengecasan sahaja. Prestasi Sudio T2 kini juga telah ditambah baik berbanding dengan siri Sudio sebelum ini dengan memperkenalkan teknologi pembatalan bunyi aktif ke pengecasan pantas yang meningkatkan keupayaan kepada mikrofon beamforming.

Sudio T2 didatangkan dengan pemacu dinamik, mengambil kira keselesaan dan kesesuaian penggunaan mengikut persekitaran. Sekaligus memberikan pengalaman yang hebat kepada penggunanya. 

Seperti saya yang biasanya menggunakan Sudio T2 ketika sedang beristirehat, mahupun waktu beriadah dan kadang-kala ketika menonton cerita di peranti pintar. Saya sendiri secara peribadai dapat rasakan melalui penggunaan Sudio T2 memberi kita lebih privasi dan selesa. Tidak akan rasa sakit telinga ataupun terganggu dengan dek bunyi bising persekitaran.

Earbud Sudio T2 turut menawarkan keseimbangan dan keselesaan yang sempurna untuk apa sahaja saiz telinga bermula dari XS hingga L. Oleh yang demikian, kita tidak akan ada masalah untuk mendengar pada tempoh yang lama kerana ianya benar-benar memberikan keselesaan.

Didatangkan dnegan kabel pengecasan yang sangat comel warnanya, sedondon dengan warna Sudio T2 yang saya pilih.



Harga yang ditawarkan untuk Sudio T2 adalah RM549/129USD. Dan kini telah dibuka untuk jualan pre-order di laman web www.sudio.com/my . Untuk dapatkan diskaun 15% boleh masukkan kod AYUT2. Sekarang ini turut diperkenalkan kaedah bayaran melalui GRAB PAY dan PAYLATER di laman web Sudio tau. 

Dapatkan Sudio T2 hari ini. 
Teknologi inovatif dan terkini,
Memang berbaloi membeli, 
Korang pasti puas hati!

#sudio 
#sudiomy 
#shapingsound 
#sudioT2
Review Sudio T2 | Memperkenalkan Teknologi Audio Terbaik dan Terkini Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on October 03, 2021 Rating: 5

6 comments:

  1. Teringin juga nak berSUDIO ni you. Rekaan dan warna menarik. Function pun banyak. Dan i kena cari gak. Phone i takde diberi earbud dalam pakej phone ni....

    ReplyDelete
  2. Alaaa semua dapat sand. I pilih yang putih. Tapi tetap love! Suka betul sound dia yang very noise-cancelling!

    ReplyDelete
  3. SUDIO ni memang glemer kak. Lama dok usha juga ni mcm mcm jenis ada sampai rambang mata tengoknya.

    ReplyDelete
  4. Apa je laa yang Sudio keluarkan earphone dia, memang semuanya best.. dari audio, design dan juga aksesori dia, semua the best kannn.. sampai kita sayang nak pakai buat lasak hahahaa

    ReplyDelete
  5. Cantiknya warna Sudio yang model ni. Ramai cakap best. Lama jugak eh bateri dia tahan. Sesuai la untuk orang yang memang selalu dengar lagu.

    ReplyDelete
  6. Bestnya dpt Sudio T2 tentu sedap dengar dan terhibur, comel pkl tu

    ReplyDelete

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.