Koleksi Raya Avon Casa Kayangan Bertemakan Songket Kontemporari dan Moden

Koleksi Raya Avon Casa Kayangan Bertemakan Songket Kontemporari dan Moden - Tak lapuk dek hujan, tak lekang dek panas, corak 'songket' itulah yang dapat kita gambarkan pada hari ini. Melihat kepada keunikan  warisan tempatan 'songket' yang tidak pernah di telan zaman, Avon Malaysia telah memperkenalkan koleksi Raya tahun 2020 "Casa Kayangan" yang bertemakan songket kontemporari moden.

Antara di dalam koleksi Cara Kayangan ini seperti set kamar tidur, langsir, set hidangan, linen dan perhiasan rumah. Memang cantik dan menarik apabila ianya didatangkan dalam satu set dengan corak dan warna yang sama.

Set Kamar Tidur

Memang sejuk mata memandang. Bukan sahaja coraknya cantik bahkan fabrik yang digunakan adalah serat mikro yang sangat lembut dapat memberi keselesaan kita tidur.

Terdapat set untuk kamar anak bujang "Uda dan Dara" (single) dan juga juga set ratu dan Raja Casa Kayangan untuk (queen).

Ruang Tamu

Ruang tamu antara tetamu akan tuju dulu. Bagi penggemar dekorasi yang 'simple' sedap mata memandang dan paling penting ianya versatil tetap diminati sepanjang zaman, korang bolehlah mempertengahkan konsep songket kontemporari dan moden.

Untuk langsir sliding door Casa Kayangan menggunakan motif songket pecah bunga lapan dan tampuk manggis. dan fabriknya juga adalah dari polister bercetak. Jadi kalau kita basuh dengan mesin, kita tidak perlu menggosoknya selepas dikeringkan kerana ianya tidak akan renyuk teruk.

Apatah lagi dipadankan dengan set sofa warna cerah, memang menaikkan seri ruang tamu korang!.

Motif pucuk rebung kalau kita lihat pada cushion cover casa Kayangan ini. Fabrik polister bercetak sangat mudah untuk dibersihkan jika terdapat kotoran.

Boleh padankan dengan balang  serta Table Runner yang didatangkan dengan corak bunga pecah lapan dan tampuk manggis.

Balang (cookie jar - set of  2) Casa Kayangan ini diperbuat dan dari kaca didatangkan bersama penutup kedap udara.

Ruang Makan

Untuk ruang makan ada alas meja Casa Kayangan yang sesuai untuk meja 6 hingga 8 orang. Fabrik polister bercetak juga. dan korang boleh dapatkan juga Serving Platter dan Casserole dari siri Casa Kayangan.


Serving platter agak praktikal memudahkan kita untuk menyusun hidangan bagi memudahkan tetamu membuat pilihan ketika hendak menikmatinya.

Terdapat dua saiz  Serving Casserole iaitu 2 liter dan juga 1.2 liter. Boleh digunakan untuk panaskan masakan di dalam microwave sahaja.

Beg ini agak popular dan 'hot selling' di Avon. Dijual pada harga promosi untuk sesetengah pembelian. So korang boleh dapatkan di butik Avon berdekatan atau pembelian secara atas talian.

Koleksi Casa Kayangan sememangnya cantik,
Dapatkan di Butik Avon pada harga menarik,
Suasana Raya lebih berseri-seri,
Dengan sentuhan corak songket tradisi!

Semua siri Casa Kayangan boleh didapati di butik Avon pada 1 April 2020 nanti yerp...
Boleh juga dapatkan secara pembelian di atas talian www.shop.avon.my
Koleksi Raya Avon Casa Kayangan Bertemakan Songket Kontemporari dan Moden Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on February 13, 2020 Rating: 5

10 comments:

  1. Cantik sangat corak songket nie..memang x lapuk di zaman. Sentiasa nampak klasik dan menarik.

    ReplyDelete
  2. Sebut Avon, lamanya tak pergi Avon, kalau dulu selalu beli baju dalamnya...tak sangka sekarang dah ada perhiasan rumah ek..nanti nak lee tengok kat Avon Pasir Gudang sini..butiknya boleh tahan besar gak..

    ReplyDelete
  3. Cantiknya corak yg diorg buat. Ni kalau kakak akak tgok ni harus dia rembat ni..dia suka design2 mcm ni. Rumah akak semua plain..x ada corak2..hehehe

    ReplyDelete
  4. cantik sangat sis. saya suka sangat konsep yang macam ni. Kena sangat denga suasana raya tu.

    ReplyDelete
  5. Dah lamanya tak beli product avon. Suka suka sangat. Bila tengok kali ni masih jatuh hati nanti nak cari la

    ReplyDelete
  6. Lawa jugak motif songket ni. Bagi peminat gaya klasik+modem memang sesuai pilih corak macam ni. Nak tengoklah nanti cari langsir raya segala di Avon.

    ReplyDelete
  7. Wow curlasss Avon. Tapi tema songket ni memang orang suka sepanjang zaman. Memang berbaloi Avon keluarkan koleksi ni

    ReplyDelete
  8. Selalu nya baju tema songket n batik, tapi sekarang dekorasi rumah pun bertema sama.. Semakin banyak pilihan sekarang.. Nak kelainan, boleh try songket n batik ni.. Cantik n klasik gitu... Nanti nak gi survey kat avon.. Jommm

    ReplyDelete
  9. cantik gak tu, kretif la boleh pelbagaikan design untuk hasil songket kita

    ReplyDelete
  10. WOW ini dh macam kembali ke istana moden campur lama ni... ala2 kayangan betul ni. unik kot! cantik pulak tu.. saya suka saya suka =D

    ReplyDelete

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.