Full Speed Eau de Toilette Dari Avon Membina Keyakinan Diri


Not bad lah haruman untuk si jejaka terbaru dari Avon ni. Firstly Saya memang rasa kagum dengan cara pembungkusannya. Tampil esklusif apatah lagi warna hitam bold ianya sangat menggoda :-) Tidak hairanlah Full Speed Eau de Toilette Avon merupakan haruman untuk jejaka maskulin terutama yang mempunyai karektor sukakan cabaran mengujakan keinginan. 

Diilhamkan dari sukan dan pemanduan berisiko, Full Speed merangkul setiap elemen cabaran untuk menunaikan kehendak jejaka hari ini yang bersifat tangkas penuh maskulin. Dihasilkan dari nota segar sitrus, sipres diakhiri cendana mewah sememangnya dapat memberi anjakan tenaga yang cukup unik. Nah! Tidak hairanlah dalam setiap semburan memberi perspektif baru buat keyakinan maskulin.

Respon dari suami setelah mencubanya. Katanya aroma dia tahan lama dan sangat membantu mengekalan rasa segar badan Sekaligus memberikan beliau lebih rasa positif dan yakin diri apabila berhadapan dengan orang ramai (klien).

Full Speed Eu de Toilette 75ml bakal dipasarkan mulai 1 Ogos 2019. Dijual pada hargaRM69.00 WM/ RM79.35 EM. So korang jangan lupa untuk dapatkannya dari mana-mana Wakil Avon, Butik Kecantikan AVON atau menerusi atas talian di shop.avon.my. Untuk maklumat lanjut, hubungi talian
bebas tol AVON di 1-800-18-AVON (2866).

Full Speed Eau de Toilette Dari Avon Membina Keyakinan Diri Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on September 12, 2019 Rating: 5

2 comments:

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.