Saya dah mencuba Project B Hydrolyzed Biomarine Collagen Peptide 5,000mg dan 100% Natural Fruit Booster

Bila kawan ada tegur tentang muka bersembab, nampak kurang tidur dan garis-garis halus di muka mula kelihatan. Terus rasa macam panik. Sebabnya usia dah menginjak ke 40 tahun ini, tanpa kita sedari kedutan dan masalah penuaan akan mula kelihatan.


Tapi bila saya menemui satu produk Project B Hydrolyzed Biomarine Collagen Peptide 5,000mg, tanpa teragak-agak terus mencubanya. Apatah lagi apabila saya telah membaca komen-komen positif mengenai produk ini semakin teruja saya ingin mencubanya sendiri.

Kalogen ini diektrak dari 10 bahan terbaik iaitu Collagen Peptide, Vitamin C, CoQ10, Bird Nest Powder, Alpha Lipoic Acid, Grape Seed Extract, Royal Jelly Extract, Sakura Extract, Acerolla Cherry Extract, Cactus Extract, Aloe Vera Extract. Produk ini menggunakan kolagen peptida berkualiti tinggi yang diimport dari Itali. Formula produknya dihasilkan oleh penyelidik Dr Iko selama lebih dari 26 bulan dan ianya disokong sepenuh oleh beberapa ahli farmasi.

Untuk pengetahuan semua sistem badan kita secara semulajadinya akan menghasilkan kalogennya sendiri ketka zaman remaja. Namun ianya akan mula berkurang pada usia 25 tahun dan padaumur 30 tahun ianya akan menurun secara mendadak. Dan proses penuan akan berlaku.

Dan saya mula mengambil produk Project B Hydrolyzed Biomarine Collagen Peptide 5,000mg bersama Project B 100% Natural Fruit Booster. Dan ini merupakan bulan pertama yang mencuba :-)

Saya dah menggunakannya hampir seminggu. Memang agak ketara juga perubahan pada badan. Rasanya dulu wajah saya agak kusam terutama di bahagian bawah mata. Tapi lepas secara konsisten mengambil selama seminggu, nampak lebih berseri sedikit wajah. Ini apa yang dikongsikan oleh ahli keluarga saya, heheheh. Walaubagaimanapun untuk kesan masa panjang ianya perlulah diambil secara konsisten.


Untuk mereka yang berusia 30 sehingga 50 tahun, adalah disyorkan pengambilan sebanyak 2 sudu setiap hari (biasanya saya nikmatinya pada waktu pagi) selama 14 hari.  Seterusnya hanya 1 sudu sahaja.

Boleh dinikmati bersama hidangan yang lain. Contohnya masukkan ke dalam air minuman panas dan sebagainya.

Walaupun antara ekstraknya ialah dari ikan, namun rasanya tidak hanyir. Dan ada setengah orang boleh menikmati begitu sahaja tanpa tambahan perisa 

Dan saya memang sangat rekomenkan Project B 100% Natural Fruit Booster. Memang sedap dan saya suka nikmatinya dengan air sejuk. Terdapat 3 jenis perisa yang boleh dicuba iaitu Mixed Berries, Passion Fruit dan Kiwi.

Mixed Berries ni rasanya masam-masam manis. Saya biasanya mengambil satu sudu bersama segelas air. Bila ianya telah dibancuh dengan air, boleh bertahan sehingga 24 jam.

Ianya bagus untuk khasiat dalaman dan luaran. Kaya dengan vitamin yang diperlukan oleh badan.

Ada berita baik untuk korang semua sekiranya berminat untuk mendapat produk Projek B ini. Dengan menggunakan Diskaun Kod: ayuarjuna di ruang 'check-out' untuk setiap pembelian Project B Hydrolyzed Biomarine Collagen Peptide 5,000mg, korang akan diberikan secara PERCUMA salah satu perisa (mengikut pilihan pembeli) Project B 100% Natural Fruit Booster.

Korang kena masukkan pembelian Project B Hydrolyzed Biomarine Collagen Peptide 5,000mg dan  Fruit Booster pilihan korang ke dalam 'cart' bagi mendapatkan diskaun kod yang ditawarkan tau!

Paling best diskaun kod ini boleh digunakan banyak kali sehigga 30th April 2019.


Saya dah mencuba Project B Hydrolyzed Biomarine Collagen Peptide 5,000mg dan 100% Natural Fruit Booster Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on February 08, 2019 Rating: 5

19 comments:

  1. Fruit booster tu kalau orang ade diabetes boleh minum ke?

    ReplyDelete
  2. Packaging sangat simple tapi menarik perhatian saya. Haha.

    Yang Fruit booster nampak sedap.

    ReplyDelete
  3. First time dengar tentang produk ni. Means LeYa yang berusia 32 tahun ni dah peelu juga la minum collagen ni. Ermmm..okay.. Akan dicuba dengan kod promo tersebut..hee..

    ReplyDelete
  4. fruit booster menarik nmpknya tu..tk penh try any booster sbb mcm payah skit bab2 minum ni tp kalo berasaskan buah ni bole cuba juga

    ReplyDelete
  5. Terasa kita tau sejak2 nak menginjak usia gak ni.berkedut sana sini. hahaha. kita x penah try lagi collagen macam ni. mmg sejenis tak istiqomah pun kalau try huhu

    ReplyDelete
  6. Oo.. minuman ke.. confius kejap sebab packing dia dalam tin macam tu.
    Simple je.
    Nampak macam best je minuman tu..
    Tapi kalau try minum dalam seminggu dah nampak hasil,
    Maknanya ianya memang terbaik la.

    ReplyDelete
  7. 1st time tengok produk ni..info yang menarik cuma pakaging dia hihihi simple je kan..

    ReplyDelete
  8. bila dah masuk 30 ni mmmg kena ambil colagen atau supplement untuk kekal awet muda dan tak berkedut. hihi

    ReplyDelete
  9. Bila usia dh meningkat ke 4 siries ni, kolejen amat penting utk kulit...thanks for sharing...boleh juga bonda nk beli nanti...

    ReplyDelete
  10. Collagen is good for skin. I also need to start taking it.

    ReplyDelete
  11. Love the minimal design on the bottle and I am always doubtful about collagen but after reading this blog would love to try this.

    ReplyDelete
  12. tin / bekas dia tu, unik. ada kelas dan menarik perhatian.
    yes. 40-an da kena cari suplemen.
    as for aida, lom lagi istiqomah amalkan apa2.
    still mencari yg selamat, mudah dan sedap ha ha ha ha ha ha...

    ReplyDelete
  13. Collagen jenis minum macam ni mmg fav sebab senang dan kesannya daripada dalam. Dulu ad juga ambik tpi once dh abis tk beli lagi sebab malam. Mcm best je tgok collagen ni. Nak try nnti.hehehe

    ReplyDelete
  14. Emi sendiri dah lama tak amalkan minum minuman kolagen, hehe. Dulu2 ada ambik juga supplement macam ni. Pastu stop sebab nk cut monthly expenses haha

    ReplyDelete
  15. Wah. Inilah rahsia kejelitaan Ayu sekarang ye. Tapi sememangnya Marine Collagen memang elok untuk kesihatan dalaman kita kan. Istiqamah ye.

    ReplyDelete
  16. Ok dah tahu dah tips akak menjaga diri. Seriously akak tak nampak macam orang yang almost 40 tahun pun. Boleh recommend ni kat mak saya.

    ReplyDelete
  17. Oh wow... I walaupun masih muda i suka produk yang buat I nampak awet muda... omg rasa macam nak cuba juga la produk ni. Kolagen memang sangat bagus untuk kulit... yang air kale merah pun nampak cam menarik juga..

    ReplyDelete
  18. First time sis dengar tentang produk ni, nampak cam menarik jew..maklum le kulit wajah sis ni lagi le banyak kedut sana sini, memang perlukan produk cam gini

    ReplyDelete
  19. Pretty good post. I just stumbled upon your blog and wanted to say that I have really enjoyed reading your blog posts. Any way I’ll be subscribing to your feed and I hope you post again soon. usa sarms

    ReplyDelete

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.