Produk Botaneco Dengan Ramuan Organik Terbaru Minyak Chia Seed dan Madu Kini Di Guardian

Produk Botaneco Dengan Ramuan Organik Terbaru Minyak Chia Seed dan Madu Kini Di Guardian-Baru-baru ini saya telah menghadiri ke majlis pengenalan produk penjagaan terbaru Botaneco yag menggunakan ramuan organik iaitu minyak chia seed dan madu. Terdapat syampu, perapi rambut, losyen dan 'shower foam'.

Sesi pengenalan ini turut dihadiri Michelle Yeap, Brand Manager, Health & Beauty Own Brand Malaysia & Brunei dan beliau turut berkongsi tentang kebaikan secara ringkas produk terbaru keluaran mereka.


Botaneco Garden Organic Chia Seed Oil dan Madu dikatakan mengandungi ramuan yang menjadi remedi terbaik dalam dunia kecantikan dna juga kesihatan badan.Dengan menggunakan minyak chia seed yang 100% dari Jerman dan juga gabungan ekstrak madu organik dari Perancis dapat memberi manfaat seperti melembap dan pelindungan. Ujian dermatologi telah dilakukan dan terbukti ianya selamat digunakan untuk semua jenis kulit.

Turut disediakan sesi "me time" yang kami boleh mendapatkan perkhidmatan urutan tangan, manicure yang pastinya menggunakan produka Botaneco yang terbaru.

Sesi hair styling turut ditawarkan.

Begitu juga dengan pembersihan rambut menggunakan syampu dan perapi dari Botaneco.

So korang jom dapatkan produk Botaneco terbaru ini di Guardian. Saya sendiri teruja setelah mencubanya. Memang wangi dan rambut menjadi lembut dan berseri-seri. Serius best!
Produk Botaneco Dengan Ramuan Organik Terbaru Minyak Chia Seed dan Madu Kini Di Guardian Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on October 28, 2018 Rating: 5

No comments:

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.