Tip Untuk Kekal Cergas Bertenaga Di Bulan Ramadhan | Nikmatilah Kiwi Zespri!

Berpuasa seharian memang meletihkan. Apatah lagi di musim cuaca yang tidak menentu. Suhu panas terlalu tinggi, adakalanya hujan turun tidak berhenti. Keadaan ini menjadikan badan kita kurang bertenaga dan kita juga menjadi mudah lteh disebabkan oleh dehidrasi.
Oleh yang demikian pemilihan pemakanan semasa bersahur dan berbuka sangat penting. Kita kena pastikan makanan yang diambil cukup khasiatnya dan memenuhi keperluan tubuh badan kita. Antara yang sangat disyorkan adalah pengambilan buah kiwi sebagai salah satu solusinya. Ianya boleh dinikmati dengan pelbagai cara. Antaranya seperti jus, smotthies dan banyak lagi.

Sepertimana yang kita ketahui kiwi sememangnya kaya dengan khasiat yang sangat diperlukan leh badan kita. Antaranya khasiat dan kebaikannya seperti:-


Macam-macamkan kebaikan....


Nikmati buah kiwi dengan hidangan lain sebagai pelengkap makanan untuk kita berbuka ataupun bersahur. Ini bagi memastikan diri kita masih tetap kekal cergas bertenaga biarpun seharian berpuasa  :=)

Keterangan lanjut layari : www.zespri.com.my

Dan istimewanya di bulan ramadhan ini, Zespri turut menganjurkan Kempen Share-A-Meal di http://zesprishareakiwi.com/

Yang menariknya kawan yang kita syorkan di http://zesprishareakiwi.com/share-a-zespri-greeting/ akan menerima set hidangan berserta smoothie kiwi yang istimewa...Jomla sertai :)

#ZespriMY 
#ZespriShareAKiwi 
#ZespriRamadan

Tip Untuk Kekal Cergas Bertenaga Di Bulan Ramadhan | Nikmatilah Kiwi Zespri! Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on June 14, 2016 Rating: 5

2 comments:

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.