Tawaran Hebat Bersempena Dengan Promosi Pra-Ramadhan GreenAard

Pejam celik..pejam celik nak masuk bulan Ramadhan dah :=)
Cukup sebulan berpuasa, kitapun Raya...
Memang tak sabar rasanya....
Biarpun setiap tahun  kita confirm tahu bilakah tarikh melihat anak bulan, berpuasa sebulan, sambutan Hari Raya memang sangat dinanti-nantikan..
Tanpa failed!

Kennnnnnnnnnnnnn...

Tapi cuba korang buat kelainan untuk Raya tahun ni. Ater dengan misi tampil lebih bergaya dan keyakinan yang luar biasa. Caranya hanyalah mengurangkan berat badan secara konsisten. Memanglah secara logiknya pun, kalau kita ambil mana-mana suplemen untuk menurunkan berat badan ianya tidak akan memberi efek dalam masa 2-3 hari. Ini kerana ianya bergantung kepada banyak faktor termasuklah usia, tahap metabolisma badan dan sebagainya. TAPI perubahan ketara itu tetap ada...

Meh saya kongsikan beberapa testimoni best2 dan real dari pengguna GreenAard,

Ni Kak D founder GreenAard. Beliau sendiri pengguna GreenAard dari mula ianya diperkenalkan. Menurut Kak D, berat badannya hilang 7 kilo dalam masa 4 bulan. OK, maybe uolls rasa hoii lamanya kena tunggu 4 bulan.....! Haipppp, seperti yang saya dah terangkan, setiap pengguna GreenAard biasanya tidak akan memberi efek pada tempoh yang sama tapi ianya boleh lihat penurunan yang ketara dalam tempoh tertentu. Tambah Kak D lagi, mungkin faktor usia dan juga tentang dirinya yang kuat makan menyebabkan proses penurunan berat badan mengambil masa 4 bulan.

Nampakkan bertapa gorjesnya beliau sekarang....
Hmmm...bila badan slim, memang orang akan kagum sambil berkata-kata "Awat hang nampak muda?"...

Gituuuuu
 Hokeh, ini pulak Afeeq, umur 27 tahun. Pengambilan GreenAard secara konsisten dalam masa 2 bulan sahaja dah hilang 7 kg berat badan. Amazingkan!

 Kenalkan ini Firdaus. Dan Firdaus hilang 10kg berat badan dalam masa 2 bulan. Awat banyak benor kurangnya? Sebabnya selain mengambil GreenAard Firdaus juga memang amalkan 'work out'(bersenam) secara konsisten.

 Khadijah pula tidak ingat berat badan asal sebelum menggunakan GreenAard. Tapi lihat sahaja perbezaannya setelah menggunakan GreenAard. Homaaaiii memang ketara gila...

 Adik Intan ni, hanya mengambil 1 botol sahaja GreenAard. Dan beliau berjaya menurunkan 7 kg berat badan. So, bila dah dapat berat badan yang ideal, kita cuma maintain jer berat badan kita :=)

 Didi yang comel. Lepas makan GreenAard lagi comel penampilan beliau.

Seronok sebenarnya bila kita puas hati dengan penampilan diri kita. Apabila kita dah dapat berat badan yang ideal, kita cuma perlu maintain sahaja dan seterusnya ikut cara pemakanan yang betul dan hidup dengan gaya yang sihat. Dengan bantuan suplemen seperti GreenAard ianya sangat membantu mempercepatkan proses penurunan badan secara semulajadi. Kita tidak perlu berlapar atau berpuasa berbulan-bulan dengan niat semata untuk menguruskan badan.

Cara pengambilan GreenAard ini sangatlah mudah. Makan 4 biji sekaligus di waktu pagi (ketika perut kosong). Lepas 30 minit barulah boleh menikmati makanan. Minum air seperti biasa tapi jika terasa tekak begitu kering, bolehlah lebihkan pengambilan air sebab GreenAard ini ianya berasaskan herba.

Yang bestnya. Tak perlu nak catu makanan ketika menikmatinya setiap hari. Cuma tidak digalakkan mengambil makanan yang manis-manis.  Ahemm..hidangan manis ni pun sebenarnya tak baik untuk kesihatan bukan?

Sedikit informasi tentang beberapa langkah berjaga-jaga bagi pengguna yang ingin mengambil GreenAard untuk menguruskan badan.

Ini pula panduan yang boleh diikut pengambilan GreenAard di sepanjang bulan Ramadhan.

Harga sebotol GreenAard adalah RM90 (Semenanjung) manakala Sabah/Sarawak adalah RM100.
 Tapi bersempena dengan Promosi Pra Ramadhan, harga sebotol GreenAard adalah RM83 (Semenanjung) dan RM93 (Sabah/Sarawak). Tempoh promosi hanya bermula 24 Mei - 5 Jun 2016.

Istimewa buat mereka yang membeli 2 botol (min) dan keatas, harga untuk satu botol GreenAard ditawarkan pada harga RM78 (Semenanjung) dan harga RM88 (Sabah/Sarawak). Harga terlajak murah ini biasanya akan ditawarkan di tapak-tapak acara yang GreenAard turut serta. Jadi, ianya sangat esklusif dan berbaloi.

Bagaimana nak dapatkannya?

Mudah jer.
Selain dari  pembelian di HQ dan agen-agen yang dilantik oleh pihak GreenAard.

Uolls, boleh jer terus whatsappps GREENAARD RAMADHAN ke talian 012-7728976, untuk membuat tempahan pesanan ya!

Jom pakat ramai-ramai misi menguruskan badan di bulan Ramadhan :=)

Puasa dapat pahala, 
Slim tampil bergaya! 

Tawaran Hebat Bersempena Dengan Promosi Pra-Ramadhan GreenAard Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on May 25, 2016 Rating: 5

2 comments:

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.