Huriscar Kids, Gel Pilihan Terbaik Buat Anak Saya!

Anak saya semuanya sangat aktif. Suka menerokai perkara-perkara baru dan berimaginasi dalam dunianya sendiri. Tidak dinafikan, adakalanya anak saya juga pasti terlibat dalam kemalangan kecil semasa bermain. Luka, calar di bahagian anggota badan! Maka akan kelihatanlah parut di bahagian berkenaan. JAdi untuk menghilangkan kesan parut daripada terus berkekalan saya menggunakan Hiruscar!

Satu kaji selidik telah dijalankan selama 12 minggu ke atas 34 orang mendapati kesan parut berkurangan 93% selepas peserta menggunakan Hiruscar® Krim. Bahkan ianya mampu mencerahkan kesan parut dan mengurangkan cela. 


Untuk pengetahuan uolls gel Hiruscar telah dirumuskan oleh Medinova, pakar dermatologi yang berpangkalan di Zuric., Hiruscar® Krim menggunakan formula Swiss yang mengadun enam ramuan untuk menghasilkan gel tidak berminyak yang mudah menyerap dan senang disapu tanpa meninggalkan sebarang kesan sisa. Mucopolysaccharide Polysulphate (MPS) pula berfungsi melembutkan dan mempercepatkan pembaharuan kulit, manakala Allantoin menanggalkan lapisan kulit lama untuk membolehkan pertumbuhan kulit baru, Tcocopherol (Vitamin E) dan Allium Cepa akan bertindak untuk mengurangkan kemerahan dan kesan parut, manakala Aloe Vera dan Vitamin B3 bertujuan melindungi dan mencerahkan kesan parut.

Mudah digunakan hanya dipicitkan gel Hiruscar di bahagian berkenaan.Tiada rasa kesakitan dan ianya mudah sahaja. So, ini adalah luka kecil di kaki my Afiq...


Secara konsisten meletakkan gel Huriscar selama seminggu dan kulit kaki anak saya yang terluka pulih seperti biasa.

So uools, apa lagi jom dapatkan Hiruscar Kids yang berharga RMJ28.90 di kedai-kedai farmasi yang berdekatan :=)
Huriscar Kids, Gel Pilihan Terbaik Buat Anak Saya! Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on November 01, 2014 Rating: 5

4 comments:

  1. yeah we care for our children, we'll find the suitable scar gel for them to use. :D

    ReplyDelete
  2. very important and very helpful in family.... hehehe

    ReplyDelete
  3. Pas untuk anak-anak untuk berkreasi.

    ReplyDelete

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.