Beli Kasut Sekolah BATA RM10 Jer..| Hapdet Untuk Semua Peserta Giveaway!


Minta tolong email add anda ya (ayuarjuna@gmail.com), untuk pengeposan hadiah..
Saya akan umumkan para pemenang utama dan saguhati :)

********************************************************
Hari Ahad lepas, pagi2 lagik kami dah gerak ke Shah Alam. Motip nak pergi cari baju sekolah Yana. So, kitaorang terjah Komplek Ole-Ole Shah Alam. Sebab ada pusat pakaian hari2 kat situ. Nak cari baju pengawas untuk Yana. Baju putih kat mana2 senang nak carik. Tapi kalau baju biru , dengan kain susun belakang dan segala macam memang kita carik kawasan Shah Alam. Senang nak jumpa.

Baju Yana sahaja habis dekat RM100 + sebab tu tak kira beli tudung biru ada owning kat booth Giant KJ..Tapi kat kompleks tu ada buat clearance kasut sekolah BATA. Murah RM10 sepasang dan RM15 sepasang. Siap ada promo beli 2 percuma 1 :)

Tapi masalahnya kebanyakan kasut yang dijual diantara saiz 4,5 dan ke atas. So, untuk anak darjah 4, 5, 6 dan tingkatan yang mana tubunya bersaiz besar cam anak saya, ada juga kasut untuk dibeli (sebab ada saiz) :)
                                    

 Menimbun kat situ..ada juga wedges brand BATA tapi sepasang RM15 dan RM20. Kalau beli 2 percuma satu..
Kasut ni still banyak lagik...So, uolls kalau rajin boleh terjah..Sebab ianya memang murah dan berbaloi. Oo ya promosi sampai awal bulan Januari 2013
Beli Kasut Sekolah BATA RM10 Jer..| Hapdet Untuk Semua Peserta Giveaway! Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on December 17, 2012 Rating: 5

7 comments:

  1. Sampai bila clearance stok ni di mana eh?

    ReplyDelete
    Replies
    1. sekedar informasi.
      jika di mayong adalah pusatnya genteng, maka di welahan situ adalah pusatnya pembuatan bata welahan yang biasa banyak orang menyebutnya batu bata welahan harga lebih murah karena langsung dari pengrajinnya.
      semoga bermanfaat ya...

      Delete
  2. mummy akmar ~ kat kompleks ole2 shah alam.... smpi awl januari.. die depan pusat kedai pakaian hari2....

    ReplyDelete
    Replies
    1. nah, untuk anda yang tinggal di sekitar wilayah jepara dan sekitarnya, demak, kudus, pati, semarang, dan wilayah jawa tengah yang masih terjangkau, dapatkan batu bata dengan harga terjangkau dengan kualitas super, ringan, merah, keras, dan kualitas terbaik, hanya ada di batu bata jepara

      silakan buktikan, datang dan cek sendiri ke lokasi ya, sepanjang kanan-kiri jalan sejak masuk gerbang selamat datang di jepara dari arah semarang/demak, anda akan disuguhi pemandangan sawah-sawah yang terdapat brak-brak untuk pembuatan batu bata merah.

      Delete
  3. my zharfan pakai kasut warna itam...bj kena beli kat ko-op sek ajer...minggu ni or minggu dpn baru nak beli

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih informasinya,
      saya mau berbagi info juga tentang batu bata ya gaes...

      salah satu batu bata berkualitas buatan tangan dari para pengrajin bata adalah bata dari Jepara, untuk pemesanan, silakan bisa klik chat Whatsapp berikut ini.
      Bp Sukadar » 0852-9275-8208 👈 click to chat

      Delete
  4. terima kasih informasi nya semoga berkah
    https://batubatajepara.com

    ReplyDelete

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.