Shopping Spree Bersama Digi & Panasonic | Capet Tapi Tetap Gumbira

Kali ke-3 saya menang "Shopping Spree" dan saya tak pernah serik menyertainya. Walaupun penat berlari sakan tapi "enjoy"-nyer melihat hasil kutipan memang senyum sampai ke telinga.

Kali pertama saya menang Giant&Energizer, nilaian RM888, yang BESHnya untuk shopping spree ni boleh amik semua barang kecuali barang alkohol. Sebab peserta hanya 8 orang, siap PIC suh kitaorang pusing dalam GIANT letak siap2 barang2 yang kita nak kat tepi, hahahahah. 8 minit dan masa ni saya telah merembat peti ais dan kasut sekolah.

Kali kedua saya menang anjuran Phillips&Carefour, kali nilaian RM1699 (max), 5 minit jer. Banyak T&C dilonggarkan disaat akhir. Besh jugak :) sebab saya merembat banyak barang dari mula membeli 1 troli lepas membayar jadi 2 troli.

Untuk shopping spree kali ketiga saya menang dari DIGI&Giant, yang ini agak strict sikit. tapi yang sangat BESH shopping spree kali ni, nilaian NO LIMITTTTTTTTTTTT!! Masa diberikan 5 minit tapi boleh amik satu jenama satu barang! Giler penat bayangkan kalau dah amik Dutch Lady kena amik satu jer dan biasanya kat rak memang satu lane tu penuh dengan susu Dutch Lady. Barang elektrik, toys, barangan bayi pampers dan susu takleh amik. Tapi saya berjaya jugak pulun RM1079 nilaian barang. Paling tinggi RM1500 dan 3 orang jer berjaya cecah1K sebab siyesly susah sangat rembat banyak barang dalam masa 5 minit :P 
Saya adalah orang pertama yang sampai di acara event. Since umah dekatkan, heheheh kat Giant Kelana Jaya. sampai2 terus PIC suh breakfast, tapi memang tekak tak lalu sebab sakit perutlah, berdebarlah macam2 perasaan takleh digambarkan.
Antara peserta yang menunggu giliran untuk menyopping, ngeeee.
See Ezna di situ, sakan dier soping ya :)
Yang BESH tu, siap ada hadiah tambahan dari pihak penganjur. Dapat hamper sorang satu.
Me selepas penat berbelanja.
Seronok tau bila kawan baik sama2 berada dalam event yang disertai :)
HAsil rembatan didalam kereta :)
Bawak Exora OK lagik. LAst time saya bawak Ascent, penuh kat kerusi belakang takde space owang nak duduk.

Sebenarnya, memang kena ada strategi. Cam saya tengok peserta yang rembat banyak dia cuma aim barang 2yang mahal jer. Dia aim coklat--rembatlah coklat macam2 jenis (banyak yang  mahalkan), lepas tu rembat olive oil (yang mana satu botol ada yang cecah RM50 (amik lah berpuluh2 botol kat situ), beras jugak.............tapi sayalak rembat barang keperluan keluarga. Memang dah aim nak amik barang apa untuk anak2 saya khususnya. Siyes saya suka join contest ni salah satu sebabnya--saya suka sangat dapat barangan yang dapat memberi kegembiraan kepada anak-anak saya. Contohnya saya amik banyak---coklat erkkkkkkkkkkkkkk (cam spoil kan anak jer, hahahahah)
Shopping Spree Bersama Digi & Panasonic | Capet Tapi Tetap Gumbira Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on October 08, 2012 Rating: 5

8 comments:

  1. Best.. hope one day dpt menang shopping spree ni hehe tp kompemm penat berlari..

    ReplyDelete
  2. Coklat..!!!! Best!
    Congrats kak ayu!:)

    ReplyDelete
  3. i hope one fine day i akan ada experience macam gini.. all 3 of u dah ada :) congrats!!

    ReplyDelete
  4. Pengalaman pertama i shopping spree so wishlist nak menang shopping spree tertunai sudah!!! :-)

    ReplyDelete
  5. cane nk join shopping spree ni? mcm best laaa...

    ReplyDelete

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.