Foto2 Menarik/Pelik Sempena Dengan Perlawanan Bola Sepak Sukan Sea 26

Yang Menarik: Wajah-wajah puas meraih kejayaan. Sorokan kemenangan team Harimau Muda dengan semangat kesukanan!
Yang Pelik: Jelik giler, hahahaha. Ni aksi buat2 ke betul2 saya pun tak sure. Tapi macam perasan time pemain bola sepak Indonesia nak jaringkan bola untuk sesi penalti memang mulut masing-masing terkumat-kamit. Huhu. Kita anggap baik, mungkin nak kan hilang stress tu yang terkumat-kamit mulut :) Apapun pakailah bomoh macamanapun kalau dah HARIMAU MUDA kita itu hebat, HEBATLER jugok! (gambar dari FB)
Yang Menarik: Ini adalah contoh ghupe segelingtir penonton Malaysia ketika perlawanan berlangsung. Walaupun tidak berada di stadium perlawanan namun semangat menonton secara "LIVE" dan menyokong pasukan Malaysia sepenuh raga memang tetap ada. Gambar diatas adalah FBI HotFm (amik dari FB).
Yang Pelik: Skuad Negara Naik Barracuda Ke Stadium. Fanatik sangatler dowang ni. Sampai mengugat keselamatan pemain yang nak bertanding. Ni belum kes-kes kaunter penjualan tiket dibakar lah. Kereta penyokong Malaysia dihalang masuk ke stadium ler. Ntah apa yang terjadi lepas perlawanan, kitapun tak tahu. Semangat kesukanan antara asia terus hilang bila insiden seperti ini terjadi :(

Apapun saya tetap suke cara bermain Apex, Badrul dan semualah termasuklah dengan jurulatih Malaysia yang nampak begitu garang seperti hartimau, huhu. Malaysia Boleh!
Foto2 Menarik/Pelik Sempena Dengan Perlawanan Bola Sepak Sukan Sea 26 Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on November 22, 2011 Rating: 5

6 comments:

  1. TAHNIAH HARIMAU MALAYA ... bangga3 :)

    ReplyDelete
  2. heheh,igtkan mlm tadi langsung xblh kuar stadium dah players sumer,tahniah harimau,aummmm

    ReplyDelete
  3. jampi serapah sekali pun malaysia juara!!....... yyeehh

    ReplyDelete
  4. Fanatik dowang ni. Sokong HARIMAU MUDA....AUMMMMMMMMMM!!!!!

    ReplyDelete

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.