Kenapa saya Sangat Suka Pizza Hut’s Extreme Cheesy 6 Pizza

Pizza Hut adalah restoran pizza yang sememangnya pilihan SAYA, famili SAYA, kawan SAYA, saudara-mara SAYA, tali-barut SAYA dan semuanya berkaitan dengan SAYA. Sebagai penggemar pizza tegar saya juga sangattttt menyukai cheese @ keju (malay word wokeh). Semalam SAYA telah ke pizza lagi dan lagi untuk menikmati Pizza Extreme Cheesy 6-parmesan, mozzarella, romano, cheddar, provolone dan Monterey Jack..wooohohoho- sila tahan air liuq memasing kerana kombinasi 6 cheese ini memang superb, power, da boom, fu yoyo dan banyak lagi kata-kata mengancam tahap best kenikmatannya!Promosi hebat ini untuk masa terhad. Dan tidak dinafikan SAYA akan menikmati Extreme Cheesy 6 Pizza dengan berselera hasil kombinasi pepper dan serbuk parmesan cheese (cheese lagi dan lagi). Pehhh menikmatinya pasti meninggalkan lagenda sejarah Hidangan Makanan Yang Paling Terkesan Dalam Hidupku!

6 sebab kenapa SAYA dan uol's akan suka dan mahu menikmat lagi Pizza Hut's Extreme Cheese 6 PizzaCheese always make me crazy!!
SAYA peminat cheese yang tegar. Apatah lagi bila variasi cheese digabungkan dalam satu hidangan. Tersangatlah BEST! Roti cheese, snacks with cheese semuanya pilihan hati. Walaupun SAYA penggemar cheese badan SAYA tetap maintain slim..hoho
Happy time with family!
Saat keriangan dikongsi bersama famili. Berkongsi makanan kegemaran, menikmati masa kekeluargaan mengeratkan perhubungan, pastinya Pizza Hut's Extreme Cheesy 6 Pizza terbaik dalam pilihan!
Extreme tasty!
Rasa yang menakjubkan dengan pilihan topping yang pelbagai. Pepperoni, Chicken Island dan Chicken Supreme...waduh waduh sememangnya antara pilihan topping utama SAYA dan keluarga. Bahan segar terasa enak tidak terkata, cendawan, bawang, nenas dan juga lada menambah perasa.
Enak dimakan begitu sahaja, dimana jua!
Tidak seperti SAYA yang suka menambah cheese dan pepper lagi, Encik Hubby lebih teruja makan Extreme Cheesy 6 Pizza begitu sahaja. Sekali ngap, menjelaskan segalanya. Satu LARGE pizza hanya buat dirinya sahaja. Panas..Panas..Marilah berkongsi kenikmatan pasti lebih berganda.
Seronok- melihat ahli keluarga menikmatinya
Kepuasan jelas di mata~terutama dari anak-anak tercinta. Makan Pizza sememangnya terlalu istimewa. Roti membekalkan tenaga, sayuran khasiat vitamin yang perlu ada, daging dan ayam protein pembesaran yang diperlukan semua!
Empty..Habis Dah!!!
Itu sememangnya pasti. Licin berkilat tiada sisa didapati. Rasa nak tambah berkali-kali. Pizza Hut's Extreme Cheesy 6 sememangnya berbaloi dinikmati berkali-kali. Tempoh terhad, marilah cepat kalau tidak 'try' sangatlah rugi. Boleh termimpi-mimpi :p
Sekian..cukuplah 6 sebab kenapa SAYA sangat suka dengan pizza terkini dari Pizza Hut, Extreme Cheesy 6 Pizza. Saya pasti ke Pizza Hut lagi untuk menikmati lagi tambahan pula anak-anak meminta saya berjanji "Mummy please.. we go to Pizza Hut next week again wokeh"Fuhhhh sedap giloss.....too cheesy n creamy...very delicious da bomb!“I’m crazy about Cheeeeeeeeeeeeeeeeeese!”
**entry for Nuffnang

Kenapa saya Sangat Suka Pizza Hut’s Extreme Cheesy 6 Pizza Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on October 23, 2010 Rating: 5

5 comments:

  1. family saya juga madamm..!!
    takde yang setanding pizza hut. hihihi

    ReplyDelete
  2. wes Mi.. suka-suki dia je.. siap kepala Anaqi pun leh 'berapi' tu.. hahaha..

    ReplyDelete
  3. tadi dah try kat Kleenex tadi.. memang sedap!!

    anyway nice entry.. good luck!!

    ReplyDelete
  4. suzz- thanks :)
    sumayah- ooo citarasa kita serupa..
    dedet- hoho....
    amira- wahhh amira....sedapkan...
    thanks...jom Amira buat posting

    ReplyDelete

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.