Kuih Sagu Gula Melaka

Pemanis mulut semasa berbuka untuk hidangan semalam...
Cuma saya tidak meletakkan santan sebagai kuah tetapi menggantikannya dengan susu cair IDEAL (yang memang ngam rasanya bila dicampur dengan gula melaka)...
sodap...sodap...

Kuih Sagu Gula Melaka Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on August 14, 2010 Rating: 5

9 comments:

Mama Zharfan said...

fav me ni...tp kat cni tak de sagu :P
me dh try buat puding roti..hhehe jd ;) nanti me story kat blog ;)

AyuArjuna BiGoshh said...

suzz-..ouch takde sagu kat sana ya...hmmm...takpe balik msia boleh buat...wahhh...tak sabar nak baca posting puding roti u...:)

Unknown said...

i suke ni.. tapi tak pernah try masak lagi.. tau beli je

AyuArjuna BiGoshh said...

amira- senang jer...rebus jer sagu tu sampai masak...lepas tu makan dgn air gula melaka + santan (tapi i lagi suka susu sejat IDEAL)

Wansteddy Tales said...

teringin nak buat sndiri. tp saya ni ada penyakit takut dapur! hahaha

kemma said...

minatnye dengan sagu gula melaka ni..boleh try ni:)

Unknown said...

Xde cara2 nk buat sagu ni ke..?

Unknown said...

Xde cara2 nk buat sagu ni ke..?

Unknown said...

Xde cara2 nk buat sagu ni ke..?

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.