“What If I’m a Russian Spy”

Everybody calls everybody a spy, secretly, in Russia, and everybody is under surveillance. You never feel safe.Quotes by: Agnes Smedley


If I'm a Russian spy...
(Sekiranya saya seorang spy Rusia...)


Saya perlu ada ciri-ciri:



ofistikated
Pakaian kena banyak, so banyak pilihan bila nak pergi buat tugasan. Nak outing, membeli-belah, temujanji mahupun dalam penyiasatan rasmi dan tidak rasmi perlu ada gaya tersendiri.


Pastinya jaket polos plain satu warna menjadi pilihan di hati. Nampak lebih segak bergaya jika dipadankan seluar straight cut..huhu ..Seperti perisik sejati ,penyamaran kadang-kadang memerlukan kita mempelbagaikan wardrobe yang ada seperti memakai costume bugs bunny dan sebagainya.

dan akan kelihatan ceria seperti ini :p



Dan ini paling penting, jaket kalis peluru. Langkah berjaga-jaga al-maklumlah ramai sangat assasin kat luar sana. Kalau boleh disarungkan sekali helmet kat kepala..





ersediaan dan peralatan teknologi tinggi


sebelum memanfaat sepenuh dengan peralatan canggih, perlu ada skil pertahanan diri ala-ala kung-fu Bruce Lee. Mana tahu tiba-tiba habis peluru sempatlah bersilat, berkung fu mana yang patut...kalau tak jadi juga kungfu dan peralatan canggih..sebaik-baiknya melarikan diri sepantas mungkin. Ahaks.

segala tukul besi, senjata zaman paleolitik angkut sekali "lebih banyak lebih selamat"


koleksi senapang, pistol, peluru berpandu dan sebagainya perlu ada sebagai koleksi peribadi baru nampak real sebagai seorang spy yang profesional dari Rusia.Ini adalah kereta rasmi ketika bekerja, selain dari penggunaan pengangkutan awam. Seorang spy yang berjaya perlu bergaya yang melampau menunjukkan tahap sukses di mata dunia.





our gadgets are needed, anytime, anywhere...

tidak hanya dengan memiliki buku nota, laptop, palm organizer. Bahkan untuk tampil lebih bergaya merbahaya perlu ada alat pemudah bicara yang canggih dan mudah di bawa ke mana-mana. Yang terbaik dan saya tabik 3x, gadget yang menjadi pilihan hati ini ialah
"SONY BLOGGIE"
*Dilengkapi 1080p dan 720p video; 2.5-inch "swiveling" LCD; (so senang nak ambil gambar)*punyai sentuhan mudah untuk memuat turun ke YouTube, MySpace, dan Facebook(sempat bersosial dengan geng2 perisikan yang lain)
*lithium ion bateri rechargeable yang mudah alih; (tak ada masalah bila bateri kong)
*menyokong persekitaran perisian sistem OS X dan Windows; (user friendly)
*dual memory Stick Duo dan SD card slot; 5x optical zoom; mudah dan tepat dalam pengambilan 'gambar close up' dan banyakkkkkkkkkkk lagi kelebihannya

Madah Masin dari saya:
[S]ememangnya dunia perisikan antara saya dan [Angelina], bukan hanya terletak pada kecanggihan teknologi Sony Bloggie semata-mata bahkan [L]atihan berterusan serta ehsan kewangan menerusi pembiayaan iklan dari Nuffnang menjadikan kami antara perisik [T]erbaik di alam benua. :)
“What If I’m a Russian Spy” Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on July 07, 2010 Rating: 5

2 comments:

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.