FreshLook ColorBlends Inovasi Terkini Kanta Lekap Yang Menjadikan Penampilan Anda Lebih Berseri



Memiliki mata yang menawan memang diimpikan oleh semua wanita. Padanan warna mata yang menarik dengan penampilan hebat menjadikan diri lebih berseri-seri setiap hari. 

Terbaru di pasaran kanta lekap, kanta lekap FreshLook ColorBlends oleh Ciba Vision yang kini dikenali sebagai Alcon Vision Care, telah memperkenalkan teknologi terkini yang mana menawarkan kanta lekap berwarna yang mempunyai teknologi 3 dalam 1 warna yang akan serasi dengan warna semulajadi mata uolls! Secara tidak langsung dengan berkanta lekap #freshlookcolorblends , mata uools akan  semulajadi kelihatan lebih cantik .


Terdapat 12 warna yang berbeza, yang uooll boleh pilih untuk kelihatan lebih menarik setiap hari. Setiap kanta lekap #freshlookcolorblends bukan sahaja menyerikan penampilan uolls bahkan kualiti kanta lekap #freshlookcolorblends mampu menjaga dan memberikan keselesaan pada mata J

Di pasaran harga yang ditawarkan adalah RM84 sahaja…

Selain kanta lekap #freshlookcolorblends, Alcon juga memperkenalkan kanta lekap Illuminate..


Kanta lekap Illuminate mengandungi kanta “dual-layer printing technology” yang mana boleh menyesuaikan warna mata orang Asia iaitu coklat dan hitam.   Kanta ini juga boleh menjadikan iris mata kelihatan lebih besar dan jelas secra semulajadi. Dan harga yang ditawarkan di pasaran adalah RM36.80.


Lihat perbezaanya sebelum dan selepas menggunakan Kanta lekap Illuminate..
Cantik dan menarik kan, ngeee

OK…
Meh saya kongsikan pengalaman saya menggunakan kanta lekap #freshlookcolorblends

See secara dekat rupa kanta lekap  #freshlookcolorblends ..

Terdapat juga penerangan ringkas mengenai kanta lekap #freshlookcolorblends . buka seal seperti yang diarahkan…
Dengan mudahnya saya memasuki kanta lekap ke dalam mata :)

Walaupun ianya nampak kompleks cara menggunakannya..tapi siyes uolls sebenarnya ianya mudah sahaja. Yang penting selepas menggunakannya kita terasa selesa dan pandangan mata jelas biarpun tidak berkaca mata seperti hari biasa.

Dengan kanta lekap #freshlookcolorblends mata kelihatan semulajadi seolah tidak berkanta lekap, namun yang membezakannya penampilan diri lebih berseri!


Sebagai jenama tersohor dalam penjagaan mata di dunia, dan juga jenama kedua terbesar di dalam Kumpulan Novartis, ternyata Alcon Vision Care begitu komited untuk menghasilkan produk berinovasi dan sekaligus memenuhi keperluan pengguna di seluruh dunia.

Keterangan lanjt uolss boleh hubungi Alcon di talian +603 7880 0650
Ahem! Jangan lupa dapatkannya di pasaran uollls!!!
 


 
FreshLook ColorBlends Inovasi Terkini Kanta Lekap Yang Menjadikan Penampilan Anda Lebih Berseri Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on December 03, 2014 Rating: 5

1 comment:


  1. Bila seseorang itu memakai kanta sentuh atau kanta lekap, dia harus tahu mengenai risiko yang boleh berlaku sekiranya teknik penjagaan kanta sentuh tidak diamalkan dengan betul. Selain itu, sebaik-baiknya kita membeli kanta sentuh dan pencuci kanta sentuh yang berkualiti bagi memastikan mata kita tidak mengalami sebarang alahan terhadap kanta sentuh.

    ReplyDelete

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.