20 By Rizalman, Cantik dan Mahal..

 Hari tu, masa saya duk tensen menunggu Dedet dan konco2 memilih kereta Hot Wheels (banyak giler hokeh koleksi kat umah rasanya dah lebih 100 unit dah). Saya pun jejalan di kawasan baju. Wanitalah katakan selain tempat ikan dan sayur, tempat pakain antara port yang paling suka kitaorang buat lawatan. Untuk cuci-cuci mata jer...
 Antara koleksi yang menarik kat situ ialah 20 by Rizalman..Saya tahu nama pereka ni pun sebab saya pernah lihat contest yang dianjurkan oleh Majalah Nona dan Rizalman. Kain jenis cam lycra yang berat. Tapi  setiap rekaan mesti diselitkan dengan labuci dan lace. Cantikke? Not bad lah tapi rege dier rasanya paling murah pun RM150.
 Cuma saya perhatikan untuk koleksi Rizalman kali ni semuanya diberikan potongan sebanyak 50 hengget. Tapi harga still beratus lagi. Walaubagaimanapun pada pandangan saya lah, since dah ke semua pasaraya Tesco dah ada jual baju rekaan Rizalman, cam dah tak esklusif jer rasanya. Mahu ada yang beraya secara boria dengan tidak sengaja, heheheh. Cam baju diatas ni kalau tak silap 200 hengget, pehhhhhhhhhhhhhh kalau saya beli mahu kena bebel ngan Encik Somi. Agak2nya kalau jenis bini yang jenis nak beli apa sahaja ikut hati, kalau Somi  tak kasi, mesti Encik Somi dah kena baling dengan lesung batu, hahahaha (terpengaruh dengan kejadian sebenar di satu lokasi)
Ni lah sedara seagama ambo--Bro Rizalman. Siap ada TV duk pusing iklan baju rekaan dier. Hmmm, saya ni jenis pakai baju kalau tengok label lebih kepada saiz jer, jenama tak kisah sangat. Kalau pakai jenama pamos amos pun, bukannya ada orang perasan pun (tak amik pusing). Ambo bukan retis so pakai baju yang jual kat booth tepi Tesco cukup memadai dengan saiz ketebalan kocekku ini. Cantik gak tapi murahlah kan :)
20 By Rizalman, Cantik dan Mahal.. Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on August 15, 2012 Rating: 5

7 comments:

  1. u join tak contest rizalman20 dlm nona tu...kalau menang besh gak kan :)

    ReplyDelete
  2. ila pun beli ikut ketebalan poket,, ada lebih baru beli takde lebih dok tepi belek2 sahja buat kacau dalam kedai kiki

    ReplyDelete
  3. klu ade pki bju sma dgn org lain masa raye nnti, xmo la.. :(

    ReplyDelete
  4. da tgk live baju rizalman
    tp ntah x kena dgn taste ku
    1 sbb lycra mcm x sesuai jek dgn badan ku yg montel
    1 lagi kaler dia kot
    tak berani nk pakai kaler gitu
    1 sbb rege mahal weii..hahaa

    ReplyDelete
  5. klau bagi free nak la jugak.. hehehehe

    ReplyDelete
  6. hurmm..kalau lycra yang melekat kat badan, memang jangan harap nak pakai!!

    ReplyDelete

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.