Hadiah/Souvenir Untuk Minggu Terakhir Januari 2011

Rezeki di hujung bulan, suam-suam ajer. Apapun tetap gembira kerana masih ada posmen yang datang berkunjung ke rumah :p Disney Channel: Playlist. Menang dari mag Princess nama Yana. kompilasi lagu-lagu besh dari filem Disney Channel. Dan YAna memang suke habis duk pusing dengar CD ni berkali-kali.
Ni hadiah sedekah dari security guard abe bangla. Kesnya macam ni saya menang barangan Tupperware so dalam surat suh amik kat security post. Lepas tu abe bangla bagi bungkusan Ambi Pur yang berhabuk gila (rasanya saya tengok dalam kotak banyak sesangat). Saya cam agak bengang2 gak. Saya explain kat mamat bangla yang saya menang barangan Tupperware. Dia bebel2 kata "TAk de" "Tak de". Saya tak nak barang nilah. Mamat Bangla, takpe awak amik sebab saya mahu buang. Saya terus blah dari situ pergi opis berkenaan tutuplah pulak. Saya fikir Isnin ni saya datang balik. Cam dah buang masa. Masa belek ambi pur ni takde lah dah expired pun. Cuma saya rasa ni hadiah-hadiah yang tidak dituntut setelah sekian lama.

First prize winner dari Gatarode Contest. Dapat voucher Nike RM500. Rasa nak cari barang anak lelaki lak..Huhuhu

Souvenir sempena raya cina Encik hubby dapat...
cam rupa emas/duit cina. Saya pun tak tahulah tapi barangan hiasan. Ingatkan ada coklat didalamnya. Ngeh. dan beg serbaguna yang sangat bagus buat travelling.

Hamper sempena sambutan raya cina Ecik Hubby yang dapat. Banyak hamper kali ni dapat tapi Encik Hubby terpaksa saring sebab kalau ada makanan cina dia kasi kat kawan dia ajer. So bawa balik mana yang sesuai dan cam biasa angkatan tentera sudah bersedia membuat terjahan secara besar-besaran. :)
Hadiah/Souvenir Untuk Minggu Terakhir Januari 2011 Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on January 29, 2011 Rating: 5

8 comments:

  1. wahhh best nye madam dapat voucher nike RM500...jeles2

    ReplyDelete
  2. bestnyeeeeeeeeeeee hadiah2 tue.. camana ayu tak contest2 ne ye.. ila nak join juga.. tunjuk ajar anak murid ne ye

    ReplyDelete
  3. entry yg mengujakan seperti selalu! tahniah k.ayu :D

    ReplyDelete
  4. ezay- ngeh ngeh

    ila- rasanya sbb me join byk kot..lagi satu tips extra...hmmmm bila kita rajin menerima cam kena rajin berzakat..cam murah sikit rezeki ...:)

    suzz- alhamdulillah

    wan- thanks wan..wan pun hebat gak...

    ReplyDelete
  5. byk u rezeki ambi pure...nasibaik mat bangla tu tk buang...hehehe....bestnye leh soping free kt nike

    ReplyDelete
  6. mama tisya- tu ler...tapi mmg tgk kat kotak mmg banyak sangak..berhabuk..I pegang beg tu tangan pun hitam...punyala teruknya habuk..huhu..tapi jadi rezeki gak a...klu tahu minta 2-3 bag ngeh

    ReplyDelete
  7. ayu: thanks utk peringatan tue. insya allah!!

    ReplyDelete

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.