Jom Marathon Menonton Mini Siri ZooMoo dan Sertai Pertandingan Yang Dianjurkan

My Ameer memang peminat karektor ZooMoo. Sebab ianya karektor haiwan kan, memang  kebanyakan kanak-kanak sangat teruja bila diberi pilihan untuk mendekati dunia haiwan. 


Oh ya! apa yang menarik sekarang ni siri mini marathom ZooMoo akan disiarkan setiap hari bermula dari 3 Jun 2017 jam 3-6 petang. Apa yang lagi menarik jika anda dapat merakamkan aksi anak anda sedang menonton rancangan mini marathom ZooMoo dan memuat-naik ke instagram bersama hashtag #zoomoomarathon. Anda berpeluang memangangi hamper dari ZooMoo. Seramai 4 pemenang untuk setiap minggu.

Contohnya dalam siri ZooMoo Dinosaur Train yang mana ada Tyrannosurus rex Buddy, keluarga Pteranodon dan ramai lagi rakan dinasour. Siri ini seseuai untuk anak-anak pra-sekolah untuk mereka bereksplorasi, memperlajari tentang sains, sejarah dan banyak lagi.


Selain itu terdapat juga siri The Hive mengenai lebah Bee bersama rakan-rakannya Barnabee, Jasper, dee dan kakaknya Rubee yang menghadapi pelbagai cabaran setiap hari. Rancangan The Hive merupakan animasi warna-warni yang banyak mendidik anak-anak tentang hubungan sesama hali keluarga, rakan dan persekitaran. Bagi saya sendiri rancangan ini mampu membina karektor yang baik dalam diri kanak-kanak.

Keterangan lanjut boleh layari www.zoomoo.tv/contest

Jom Marathon Menonton Mini Siri ZooMoo dan Sertai Pertandingan Yang Dianjurkan Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on May 31, 2017 Rating: 5

No comments:

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.